Dedim madem eski dizileri anlatmaya başladım. Daha fazla yeni dizi izlemeden izlediğim tüm dizileri anlatayım da yeni dizilere yer açılsın. Bu nedenledir ki dizi anlatımlarına hız verdim, ağırlık verdim. Tam anlamıyla kronolojik bir sıralamayla gitmesem de izleme zamanıma göre anlatıyorum dizileri de. Yani bu dizi de ilk izlediğim diziler arasındadır. Ve övünerek söylüyorum ki yayınlandığı tarihte izlemiştim, bölümleri iple çekerek.

Goong dizisiyle başarıyı yakalayan Yoon Eun Hye  hiç ara vermeden daha sonra anlatmayı planladığım The Man of Vineyard dizisinde oynamaya başladı. Ama bu dizi çok da tutulmadı, Eun Hye'nin popülerliğinden yararlanılmaya çalışıldı biraz da, sıkıcı bile denilebilirdi. Ama Eun Hye yılmadı ve bu dizinin de ardından başka bir yapımla anlaştı. Coffee Prince! En az Goong kadar başarılı bir seçimdi bu da. Ve artık bu kızın gerçek bir oyuncu olduğunu herkes anlamıştı.


Esas erkek oğlumuz da Gong Yoo... Sevilen bir kaç yapım da yer alsa da kariyerinin zirvesini bu diziyle yaşamıştır. Dizi olduğu zamanlar hangi Koreli'ye sorsan ideal tipim Gong Yoo derdi. Benim de uzun bir süre ideal tipim haline gelmiş bir abidir kendisi. Ayrıca Türkiye'de Gong Yoo'ya tıpatıp benzeyen bir Türk var, ama kimdir, şimdi kim bilir nerdedir bilmiyorum. Lakin size garanti verebilirim kendisi Gong Yoo'nun İstanbul bayisi idi.

Dizimizde yer alan kafemizin prenslerinden biri olan Hwang Min Yeop'un 2008 yılında trafik kazası sonucu yaşamını yitirdiğini üzülerek söylemeliyim. Öldüğü haberin geldiği günü hala bile hatırlıyorum. Cenaze töreninden gelen görüntülere içim acıyarak bakmıştım. 2006 yılında başladığı 2 yıllık kısacık kariyerinde tam yıldızı parlayacakken böyle üzücü bir durum olması herkesi çok üzmüştü.


Adı: The 1st Shop of Coffee Prince
 Yönetmen: Lee Yoon Jeong
Yazar:  Lee Yoon Ah & Jang Hyeon Joo
Yapımcı: Lee Eun Kyu
Türü: Romantik, Komedi, Dram
Bölüm Sayısı: 17
Vizyon Tarihi: 2 Temmuz 2007
Şirket: MBC

Esas kızımız babası öldükten sonra küçüklüğünden beri çeşitli işlerde çalışarak ailesini geçindirip anne ve kız kardeşine bakan hayırlı bir evlattır. Küçüklüğünden beri her türlü işi yaptığından kız olmanın tadını bile çıkaramaz, kısacık saçlarla erkek Fatma gibi işinde gücündedir. Esas oğlumuz ise babaannesinin zorlaması üzerine bir kafeyi en baştan adam etmeye çalışan zengin aklı havada bir gençtir. Oğlumuzun bir de kuzeni vardır. Bu kuzeni Lee Seon Gyun oynamaktadır. Bence bu adam ikinci erkek rolünde oynamamalı, insanın cidden hangisini seçeceğine dair kafası karışıyor. Kızımız süt teslimatı yaparken bu kuzenle tanışır ve aralarında bir çekim olur. Ancak kuzenin sevdiği başka hayırsız bir kız vardır. Bu kız aynı zamanda esas oğlumuzun da ilk ve tek aşkıdır. Ama kuzeninin kız arkadaşı olduğundan yıllardır içinde tutar.

Esas oğlumuz esas kızımızın, aslında kız olduğunu anlamayarak erkek sanır ve onu görücü randevularda taliplere gay olarak görünerek kaçmak için kullanır. Kızımız para kazandığı sürece bu küçük oyuna ses etmeyecektir. Sonunda oğlumuzun sahibi olduğu Coffee Prince kafesinde çalışmak isteyecektir, ama sadece erkeklerin çalışabildiği bu kafede çalışmak için kız kimliğini gizlemeye devam edecektir.


Lakin bu oyun onun başına büyük işler açacaktır. Oğlumuz kızımızdan, kızımız oğlumuzdan hoşlanacaktır. Ama oğlumuz bir erkekten hoşlandığını, gay olabileceğini bir türlü kabullenmeyecektir. Kızımız da yalanı ortaya çıktıktan sonra olacaklardan korktuğu için bu gerçeği ne olursa olsun anlatmayacaktır.

Ta ki...Ta ki ye gelecek olursak spoiler vermiş olurum. İyisi mi izlemeyenlerin hevesini kaçırmayalım. Merak eden varsa diziyi izlemeye davet ediyorum onları.  Dizideki romantik sahneler sizin bile içinizi ısıtıyor. 
Bir zamanlar Kore hayranı olduğunu savunan bir gerizekalı vardı. Dizide Gong Yoo ve Eun Hye'nin öpüşme sahnelerini alıp alın bakın Koreli erkeklerin hepsi gay diye geziyordu ortada. O geliyor bazen aklıma kendi kendime gülüyorum.


Dizimizde kahve prensleri var dedik değil mi? Bir diğer prensimiz de okul çıkışlarında sattığı krepleriyle ünlü Japon asıllı yakışıklı ama bir o kadar da cool karakterimizdir. Bu karakteri Kim Jae Wook oynamaktadır. Bir diğer prensimiz, çapkınlık konusunda kitap yazmış haşarı olduğu kadar cıvıl cıvıl olan, Kim Dong Wook'un canlandırdığı karakterdir.

Sonuncu prensimizi ise yukarıda anlattığım vefat eden Hwang Min Yeop canlandırmaktadır. Azıcık saf ama bir o kadar masum ve hepsinden çok herkülvari bir karakteri canlandırmaktadır. Bu karakter de esas kızımızın kız kardeşine deliler gibi aşıktır. Bir de prens sayılır mı bilmiyorum ama kafenin ezelden beri sahibi olan pasaklı pis bir amcamız var. Karakterlerimizin hepsi bu kadar değil ama kemik kadro bu şekilde. Konuya da spoiler verme endişesiyle tam giremedim. Napalım bu dizi anlatımı da bu şekilde olsun.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top