Evet hevesle girip çok boşladığım bu bölüme yazdığım bir yeni konuyla karşınızdayım efendim. Video blog olaylarına önce kozmetik ve güzellik kanallarını izlemekle başlamıştım. Ama zamanla bu yetersiz geldi. Ben de ufkumu açtım ve bu açtığım ufukta en sevdiğim video blogu sizlere de tanıtmak isterim. Şimdilerde yeni gözden bebişli günlük yaşam video blogları. :D


Başlıktan da anlayacağınız gibi kızımızın adı Judy. Önceleri kozmetik ve güzellik videolarıyla başlayıp daha sonra videoda yer verdiği konuları genişletip her alanda videolar çekmeye başlamış. Video bloglarında çokça yer verdiği eşinin adı da Benji. Bu mutlu çift 2012 yılında ilk kızları Julianna'yı kendilerinin deyimiyle Julianna Bear'ı kucaklarına aldılar. Anneleri dolayısıyla yarı Asyalı bu bebişi daha önce anlattığım Yerin Park kadar olmasa da çok sevdim. Sevimli Canavarlar animasyon filmindeki minnak kıza acayip benziyor. :)


Hem makyaj kanalı, hem hayatını anlatan kanal, hem anneliğini anlattığı kanal derken hayatın her yönüne dair videolarının içinde gömülmüş buldum bir an kendimi. O kadar çok videosu var ki şu an bile her videosunu izledim mi emin olamıyorum. Ama takipçileri inanamayacağınız kadar çok, herhangi bir şarkıcıdan daha çok seviliyor ve merak ediliyorlar. 


Neyse işte üç kişilik çekirdek ailemize iki yeni güzellik daha katıldı. Evet bu güzel çiftimizin Keira ve Miya isimlerinde ikiz kızları daha oldu. Kendi deyimleriyle Keira Bear ve Miya Bear... :D Üç çocukla uğraşmak bazen onları çileden çıkarsa da harika birer ebeveyn olmayı başarıyorlar valla helal olsun. En çok da Judy'ye acıyorum vallaha kız harap oluyor. :))) 


Neyse işte siz de benim gibi bu sevimli ailenin evlerine konuk olmak isterseniz, ya da Judy'nin deneyimlerinden yararlanmak isterseniz, onlara dair her linki hemen aşağıda paylaşıyorum.




0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top