Duyduk duymadık demeyin! LEDApple grubu İstanbul'a gelecek! Evet bu haber size bilmem de en azından bende bomba etkisi yarattı. Çok tanıdığım bir grup sayılmaz. Ama en azından Music Bank'ten sonra grupların cesaret aldığına bir kanıt olarak görüyorum ben bu adımı. 
Olaya gelecek olursaaak... Dün LEDApple'ın resmi facebook sayfasında üç adet etkinlik açılmıştı. Athena, Barselona ve İstanbul! Ve ben bunu gecenin bir vakti öğrendim. Sevinç çığlıklarını kendime saklamak zorunda kaldım tabi ki. Etkinlik tarihi 1 Kasım olarak belirtilmiş, ama söylendiğine göre etkinlik tarihi kesin olarak belli değilmiş, sadece etkinliğe katılacak kişi sayısı belirlenmek amacıyla rastgele bir tarih belirlenmiş. Zaten diğer etkinliklerin tarihine de bakarsanız hepsi peşpeşe günlerde, pek mümkün görünmüyor gerçek tarihler olması. Şimdilik yer ve zaman tam olarak belirgin değil, ayrıca ücret meselesi de bir soru işareti, ücretli olacak mı, olacaksa ne kadar olacak, bilet fiyatının aralıkları ne olacak, kontenjan ne kadar olacak ya da etkinlikte neler olacağına dair sorular hala belirsizliğini koruyor. Gelişmeler oldukça sizlere de bildireceğim. Ama en azından şimdilik gelecekleri belirlenmiş. Geriye bize kalan Music Bank'te olduğu gibi para biriktirip, grubu tanımaya çalışmak. \(^_^)/


2 yorum Blogger 2 Facebook

  1. ohağğ :O mutlu oldum ama onları görebileceğimden emin değilim :'(

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top