Kurnaz Yalnız Bayan... Bu dizi aslında hep aklımın bir köşesindeydi. Ama arada bana esen Kore dizilerinden sıkılma ve uzaklaşma durumundan nasiplenip izleme şevki bulamadığım bir dizi olmuştu. Bir gün internette dolaşırken bir dizi gördüm. Ne yazık ki bu dizi o dizi değil. Fated to Love You... 

Konusunu çok beğendim ve aylardır beklediğim o dizi izleme hevesi de kaçmadan başladım bu diziye. Lakinnn, ne yazık ki 4 bölüm yayınlanmıştı henüz. Bunu 4. bölümünün sonunda fark eden ben, birazcık hevesimin kursağımda kalması, biraz da Kore dizilerine aşeren nefsimi doyuramamam nedeniyle aklımın o derinliklerindeki bu diziyi gün yüzüne çıkardım. 

İzlemeye gece başlamıştım, her Kore hayranının bildiği gibi bu kötü bir seçim. Çünkü sadece bir bölüm izler yatarım telkinleri hiç birimizde işe yaramıyor ne yazık ki, sen sabahın ilk ışıklarına kadar otur izle diziyi. Aferin bana. Ertesi gün, ertesi gün daha derken 3 günde bitirdim diziyi. Sanırım depresyon dönemimden çıkıp yeni bir dizi canavarlığı evresine daha girmiş bulunuyorum.


Dizimizin baş rollerinde, Aleyna Yılmaz'ın gelecek yıllardaki hali olan ve şu günlerde Lee Byung Hoon ile evliliğiyle benim kıskançlık krizlerimi tetikleyen şeker bir kız olan Lee Min Jung ve benim daha önce izlediğim bir çok yapımda oynadığı söylenen, ama benim hiç birinde hangi rolde oynadığına dair hiç bir fikrimin olmadığı, yüzünün çok tanıdık geldiği ama ele avuca gelen hiçbir dizisini izlemediğim bir abi olan Joo Sang Wook yer almaktadır.

 İkisini oldukça yakıştırmam dolayısıyla diziye anında adapte olabildim. Yan rollerde ise fettan kadın rollerinde daha da başarılı olabileceğini düşündüğüm Kim Gyuri ve şimdilerde Roommate programındaki gözde bekar olarak görülen ve benden iki yaş küçük olduğunu öğrendiğim Seo Kang Joon yer almaktadır. Oyuncular yetenekli, senaryo güzel, ablalar güzel, abiler yakışıklı... E daha ne olsun güzel dizi.


 Adı: Cunning Single Lady 
 Yönetmen: Go Dong Sun
Yazar: Lee Ha Na & Choi Soo Young
Türü: Romantik, Komedi, Dram
Bölüm Sayısı: 16
Vizyon Tarihi: 27 Şubat 2014
Şirket: MBC


Girişi çok uzattım. Gelelim konusuna... Esas oğlumuz ve esas kızımız gençken evlenmişlerdir. Esas oğlumuz gayet iyi kazanan bir memurken istifa eder ve kendi işini kurmaya karar verir. Ama başarısız olur, borç batağına düşer, evini geçindiremez, ikilinin arasında anlaşmazlıklar başlar ve boşanırlar. Yıllar yıllar sonra kızımız orda burda çalışıp her türlü işi yapan kalifiye olmayan bir elemanken oğlumuz ise işinde başarıyı tutturmuş bir şirket patronu olmuştur. 

Bu ikilinin yıllar sonra yolları tekrar kesişir. Kızımız yıllar sonra zengin olan eski kocasının peşine düşüp yeniden elde etmek isteyecektir. Oğlumuz ise kötü günlerde onu terk ettiği için kızımızdan intikam almak isteyecektir. Lakin ikisinin de bilmediği durumlar vardır, ikisinin de pişman oldukları olaylar olacaktır, ikisi de gerçekleri zamanla anlayacaktır.


Tüm bunlar olurken yan rollerimiz de boş durmayacaktır. Yan rollerdeki oğlumuz ve kızımız, abla kardeştir. Abla, şirkete mali destek sağlayan ortağın kızıdır, şirketi oğlumuzla beraber yönetmektedir ve tahmin edersiniz ki oğlumuza aşıktır. Kardeşi ise, kimseye gerçek kimliğini açıklamadan şirkete part time çalışan olarak girer ve kızımızın iş arkadaşı olur. İş arkadaşı olarak kalmaz tabi ki, kızımıza kör kütük vurularak onu elde etmeye çalışacaktır. 

Şirkette yaşanan olaylarla karakterlerimiz yavaş yavaş yakınlaşacak kaynaşacaklardır. Lakin intikam ateşleri de sönmeyecektir bir taraftan. Aşk ve intikamın çok güzel harmanlandığı bir dizi olmuştur. Bana böyle bir tutam Get Karl! Oh Soo Jung dizisini anımsatsa da işlenişi farklı olması nedeniyle çok da umursamadım.


Peki esas oğlumuz ve esas kızımız tekrar barışacaklar mıdır? İkilinin boşanmalarının ardındaki gerçekler nelerdir? Birbirlerinden nasıl intikam alacaklardır? Kendilerinden hoşlanan insanlarla ilişkileri nasıldır? Peki şirket hangi türlü risklerden geçecektir? Şirketin yaşadığı krizlerde karakterlerimiz neler yapacaktır?

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top