No Min Woo, benim üç büyüklerimden biridir esasen. Şöyle ki ideal tipim dediğim birbirine benzeyen üç adam var. Kendisi de onlardan biridir. Diğerleri, Jang Geun Seok ve Kim Jae Wook... Evet anacım benim zevkim Türk standartlarından biraz uzak. Böyle süt gibi çocukları seviyorum ben. Yazı dizimizin bir sonraki adımında da bu abiyi ele almak istedim.


Neyse işte bu gencimiz Türkiye'de Kız Arkadaşım 9 Kuyruklu Tilki dizisiyle çok sevildi. Hatta nerede olduğunu hatırlamıyorum Türk bir erkek koaförünün reklam yüzü bile oldu. :D İşte bu gencimiz tabi ki Türkiye'deki hayranlarına duyarsız kalamazdı. Bir iki twitiyle bizleri mutluluklardan mutluluklara sürükledi.
Ve ilk olayımızda tarih 6 Ekim 2012'yi gösteriyordu. Kimse az sonra olacaklardan haberdar değildi. Sonunda No Min Woo, o aylarca kendinden söz ettirecek twitini attı. "merhaba türkiye ☽" Hem bize selam veriyordu, üstüne hem de Türkçe yazmıştı. Bir de sonuna ay yıldızımızın ayını eklemişti. Dünyalar bizim olmuştu. Gökyüzüne oha, yuh, çüş nidaları yükseliyordu.


Tam biz bu durumun şokunu atlatamamıştık ki ertesi gün 7 Ekim 2012'de bir vukuatla daha karşılaştık. Toki mi yazıyor la orda, ne demiş ki soruları her yerde gezmekteydi. Bu seferkine tam anlamıyla Türkiye ile ilgili bir twit diyemeyiz aslında, ama Türkiye ile alakasız da diyemeyiz. "터키젤리 맛보고 싶군 나니아 처럼 생긴거야 ¿" Bunun çevirisi "Türk lokumunu tatmak istiyorum. Narnia'daki gibi ortaya çıkar mı?" idi. Anlaşılan o ki, oğlumuz Narnia Günlükleri filminin o meşhur Türk lokumu sahnesinden bahsediyordu. Lokumdan bıkmış bizim bile o sahnede canımız çekiyorken, hiç tatmamış bu çocukcağız napsın değil mi? :D Her şey bittikten sonra anladık ki No Min Woo, büyük bir lokum krizine girmişti. :D


Daha sonraki vukuatımızda ise yaklaşık bir yıl öncesini gösteriyordu tarih. 18 Temmuz 2013... Bir Türk kızımız No Min Woo'nun bir twitine "여기에 터키 팬." yazmış. Türkçesi "Buraya Türk hayran." demekti. Sanıyorum ki google translate zede bir arkadaş olsa gerek. Ama önemli değil. Önemli olan No Min Woo'nun bunu görüp "터키환자 하이 :-D" yazmasıydı. Şöyle ki: "Türk Hwanja merhaba :-D" Hwanja, onun kendi hayranlarına taktığı isimdir. Yani Super Junior hayranlarına Elf, 2PM hayranların Hottest denmesi gibi.


Benim bulabildiklerim bu kadar belki bir kaç cevap daha alan vardır, gözümden kaçmış olabilir. Eğer ki varsa yorum kısmına yazarsanız ben de mutlu olurum. Cut! :)

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top