24 Ocak 2015 Cumartesi

Legend of Hyang Dan - 향단전 (2007)


Hyang Dan Efsanesi... 2 bölümlük şirin bir mini dizidir. Oyunculuğa tam olarak girmiş sayılmayan Siwon'un ve Siwon'dan bir nebze daha deneyimli Seo Ji Hye'nin başrollerini paylaştığı şirin bir dizidir. Siwon'un oyunculuğu zaman zaman rahatsız etse de öyle çok göze batmamış. Kore'de herkes tarafından bilinen Hyang Dan Efsanesi'nin komediyle harmanlanıp uyarlanmış halidir. Zaten iki bölümcük, izlemekten hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz, keyifli bir yapım olmuş.

Adı: Legend of Hyang Dan
 Yönetmen: Kim Sang Ho
Yazar: Kim Ji Wan
Türü: Tarihi, Dram, Müzikal
Bölüm Sayısı: 2
Vizyon Tarihi: 3 Eylül 2007  
Şirket: MBC
Oğlumuz üst düzey bir devlet adamının oğlu olmasına rağmen zalim yöneticilere savaş açmış bir kahramandır. Bir gün peşindeki askerlerden kaçarken, hanımının kıyafetlerini giymiş kızımızın evine girer. Oğlumuz onu evin hanımı sanır, lakin kızımız evin hizmetçisidir. Kör babasından başka bir şeyi olmayan kızımız bu bencil ailenin hizmetçiliğini yapar. Oğlumuz, kızımıza vurulur. Onunla evlenmek ister, ama kızı evin hanımı sandığı için bir karışıklık olur. Evin gerçek hanımı ve kızı da bu karışıklığı kendi lehlerine çevirmeye karar verirler ve evin gerçek kızını oğlumuzu yamamak için ellerinden geleni yaparlar. Böylece efsanemiz burada başlar. Tabi ki başlarına sadece bunlar gelmeyecektir. Köye gelen zalim yöneticinin yaptıkları sonucunda da kızımız neredeyse idam edilecektir. Gençlerimiz nasıl olacak da kavuşacaklardır diye merak ediyorsanız izleyin efenim! :)

Cinderella's Stepsister - 신데렐라 언니 (2010)

Sindirella'nın Üvey Ablası... Kore dizileri arasında şu ana kadar en sevdiğim dram olmuştur. Başrol bayan oyuncu Moon Geun Yeong'un hayranı olmam ve 2PM Taecyeon'un dizide olması dolayısıyla başlamıştım diziye. Salya sümük izleyip bitirdikten sonra iki kere daha en baştan izledikten sonra anca doyduğum bir dizi olmuştu. Hala arşivimde yer alır, aklıma estiğinde izlerim. :) Başrol erkek oyuncunun oyunculuğunu çok tatmin edici bulmuyorum ne yazık ki, hatta sevmediğim erkek oyuncular listesi yapsam ilk ona girer kesin olarak. Tamam eli yüzü düzgün çocuk, Allah sahibine bağışlasın yakışıklı falan ama o kadar. Ötesini göremiyorum ben onda malesef. Ayrıca bir de şu masum kız kardeşe ne kadar kılım anlatamam. 49 Days dizisinde de dizi keyfimin içine etmişti, bu dizide de aynı. :/ Ama ona rağmen dizideki oyunculuğun kalitesi bir nebze düşmüyor. Oldukça etkileyici bir dizidir. Afişlere bakınca çok soğuk bir dram gibi gelebilir. Ama aksine sıcacıktır bence.

Adı: Cinderella's Stepsister
 Yönetmen: Kim Yeong Jo
Yazar: Kim Gyu Wan
Türü: Dram, Romantik
Bölüm Sayısı: 20
Vizyon Tarihi: 30 Mart 2010
Şirket: KBS2


Kızımız ve annesi, fakirdirler. Kızımızın annesi ayyaş bir adamın sevgilisi olarak yaşar, yaşarken de dayak dahil her türlü sefalete katlanır. Ama bir gün anne ve kızları kaçarlar. Kadın kaçarken zengin bir pirinç şarabı üreticisinin kızıyla karşılaşır. Kız, kadını evlerine getirir. Rahmetli annesine benzeyen kadını annesi gibi görür, babası da kadına aşık olunca, kadın artık kendine sömürülecek yeni bir koca bulmuştur. Ama kaçan kızını da yanına getirtir. Zorla konağa getirilen bu asi kız kimseden bir şey istemeyen, kendi yağıyla kavrulmak isteyen bir kızdır. Ama aslında kimseye de zararı dokunmaz. Büyürken hiç sevgi görmemiş bu kızı, konaktaki bir genç ehlileştirecektir. Ama kızımız, konaktaki üvey babası ve üvey kız kardeşine hiç iyi davranmaz. Gerçi o iticilikle ben de o kıza iyi davranmazdım da neyse... :P


Gel zaman git zaman, konaktaki genç ve asi kızlarımız birbirlerini sever. Ama iletişim eksikliği dolayısıyla uzun zaman ayrı düşerler. Kızımız, oğlumuzun onu terkettiğini düşünür. Ama işler düşündüğü kadar basit değildir. Sonunda şımarık masum kız kardeşin de kendi çıkarları için nasıl yoldan çıkacağını da yavaş yavaş göreceğiz. Üvey olsalar da iki kız kardeş de tek bir adamı seviyorlardır ve Sindirella olan haddini biraz aşmıştır.
Ve tabi ki diziye Taecyeon da katılır. Başta anlattığım kadının ayyaş sevgilisinin bir de tombik bir oğlu vardır. Bu oğlan yıllar sonra büyüyüp, serpilip, hatta hızını alamayıp kaslanıp aşık olduğu üvey ablasını bulmak için konağa gelir ve burada işe başlar. 


Aşıklarımız arasında yanlış anlaşılma nedir? Bu yanlış anlaşılma nasıl çözülecektir? Gencimiz kendisine aşık iki kız kardeş arasında seçim yapabilecek midir? Geçmişten gelip onu sevdiğini söyleyen körpe gencimiz ile kızımız arasında ne tarz romantizmler yaşanacaktır? :D

Bad Couple - 불량커플 (2007)


Kötü Çift... Aynı isimli bir de film mevcut, onunla karıştırmayınız efenim. Bu tamamıyla farklı bir yapımdır. Başrol oyuncularımızın çok fazla yapımlarını izlemedim, bir belki iki tane daha dizi ya da filmini izlemişimdir, izlememişimdir. Ama bu sadece bu diziyi izleyip kendilerini çok sevdiğimi söyleyebilirim. Ayrıca nedendir bilinmez, hiç bir dizinin baş karakteri olamamış ama benim özel sevgimi hak etmiş Byeon Jeong Soo da yer almaktadır bu dizide. O kadında farklı bir karizma var azizim. Dizimiz benim gözümde, daha iyilerini hak ederken ünü sanki birazcık sönük kalmış bir dizi.


Adı: Bad Couple
 Yönetmen: Lee Myeong Woo
Yazar: Choi Sun Jik
Türü: Romantik, Komedi, Dram
Bölüm Sayısı: 16
Vizyon Tarihi: 3 Haziran 2007
Şirket: SBS

Dizimizin bayan ana karakteri bir moda dergisinin baş editörüdür. Ve yavaş yavaş yaşının geçtiğini düşünerek çocuk sahibi olmak ister. Ancak bir farkla, evlenmeyi hiç mi hiç düşünmez. Bekar anne olmayı kafaya koymuştur. Sonunda da kancayı botanik profesörü evlenmeden önce ilişkiye karşı olan oğlumuza takar. Onu baştan çıkarmak için elinden geleni yapar. Ancak iyi aile çocuğumuzu kandırması hiç de kolay olmayacaktır. 
Sonunda istediğini elde eder ve çocuğuna hamiledir. Ama iş planladığı gibi gitmez. Hem birbirlerine aşık olacaklardır, hem de kızımız doğmamış çocuğunu babasız büyütmek istemeyecektir.


Ama önlerine çeşitli engeller çıkacaklardır ve kavuşmak çok da kolay olmayacaktır. Kızımız ise hamileliğini bebeğin babasından saklamayı seçecektir. Üstelik oğlumuzun geleneksel ailesi de işin içine karışır.
Dizimizde kızımızın arkadaşları olan iki kadının daha hikayesi dizide oldukça geniş bir yer almaktadır. Bunlardan biri bir doktorun karısıdır ve bir oğulları vardır. Ancak adam başka bir doktorla karısını aldatır ve sonunda karısından ayrılmak istediğini söyler. Bunun üzerine kızımız da bir oyun oynayarak kocasını kıskandırma çalışmalarına girer. Lakin kıskandırmak için anlaştığı çocukla birbirlerinden gerçekten hoşlanmaya başlayınca olay karışık bir hal alacaktır. 


Peki kızımız nasıl hamile kalmayı becerecektir? Hamile kaldığını neden bebeğin babasına söylemeyecektir? Bebeğinin babasıyla kavuşmasında ne tür engeller ortaya çıkacaktır? Babanın geleneksel ailesi bu duruma ne tepki verecektir? Kızımızın arkadaşı aldatılmayı nasıl aldatacaktır?
İşte tüm bu soruların yanıtları dizide! :D


23 Ocak 2015 Cuma

Min ve Türk Fangirl Merve!


Çılgın fangörlümüzün adı Merve... Ben kendisiyle Nuest'in İstanbul'daki mini konser etkinliğinde tanışmıştım. O zamandan beri de panpam olur kendisi. Merve, tam bir fangörl. Ama öyle oppadan gözü dönmüş kızlardan değil. O, miss A onnilerini seviyor. :D

Kendisiyle Nuest etkinliğinde sözleşmiştik. Music Bank İstanbul'dan VIP bilet alıp beraber gidelim diye. Nitekim öyle de oldu. Benim Music Bank yoldaşımdır Merve. Koskoca salonda sayılı miss A pankartından birini taşıyordu. Önde olmamızın etkisiyle miss A kızlarıyla sürekli göz göze geldi. Hatta Fei ve Jia kendisine sık sık el sallıyordu. Music Bank anılarını kendi fancamlarından izlemek isterseniz buyrunuz efenim. :)

Onun bu miss A sevgisi Music Bank Istanbul yayınında bile çıktı. Alttaki videoda 04:36 daki "Miiiiiin!" çığlığı bizzat kendisine ait. Belki o çığlık size sevgisi hakkında fikir verebilir.


Ayrıca, facebookta miss A sayfasında da adminlik yapmakta...

Bitmedi tabi ki, daha yeni başladık. Merve, her gün miss A kızlarına tweetler atıyor. Min kendisini artık çok iyi tanıyor diyebiliriz. Önce tarih 2 Kasım 2014... Merve, efendime söyleyeyim Min'e methiyeler düzdüğü, iltifatlar ettiği sıradan bir gündeydi. Ama o da nesi? Ertesi gün, Min'in bu tweeti favorilerine aldığını gördü. Düşünsenize biasınız sizin aşk, sevgi tweetlerinizi favorilere alıyor. Çok güzel değil mi?


Fırından yeni çıkmış sıcak olayda da tarih 21 Ocak 2015... Evet iki gün önce... Merve, hepimizin mutlaka hayatında bir kere yaptığı şeyi yapar ve biasına doğum gününü söyler. Ben Nichkhun'a kaç kere bu tarz tweet attım bilmiyorum. Pehhh! Neyse... Min, ne yapsa beğenirsin? Merve'nin doğum gününü bizzat kutladı. Senin biasın doğum gününü kutlasa ne yaparsın? ÇILDIRIRSIN! :D

 

Bugün de sevgili Merve'nin doğum günü! Onun için de biraz bu yazıyı yazmak istedim. Benim kutlamam Min'e benzemez ama... Mutlu Yıllar Çılgın Fangörl! :D 
İyi ki doğmuşsun, iyi ki tanışımız, iyi ki arkadaşım olmuşsun... ^^
(Not: Capslerde blogumun adının yazdığına bakmayın. Bizzat Merve'nin kendi aldığı capslerdir.)

Eğer ki twitterdan kendisinin gelecekte alacağı cevapları, favorileri merak edip takip etmek isterseniz, hemen Merve'nin twitterını da ekliyorum canlar... :)
Merve Mia @fjmsA

22 Ocak 2015 Perşembe

Video Blog Tanıtımı #5 - Panward & Popynithi


Her ne kadar video blog kategorisi altında anlatmış olsam da aslında bu farklı aileyi sizlere anlatmak istedim. Annemiz Panward Hemmanee, yani sahne adıyla Pei, Tayland'da verdiği iddialı pozlarla tanınan bir oyuncuydu. Hatta hala bile internette adını arattığınızda şimdiki imajından çok farklı fotoğraflar sizi karşılayacaktır. Bu durum şimdiki eşiyle tanışınca son bulacaktır. 


Taylandlı üst düzey bir generalin oğlu olan Popnithi Boonyaratgalin ile birbirlerini seveceklerdir. Kızımız Müslüman olan sevdiğinin yaşam tarzına kendini adar. Müslümanlığı seçer ve Nisan ayında evlenirler, 2 Mayıs 2012 tarihinde de evlilik törenlerini İslam'a uygun şekilde gerçekleştirirler. Tabi ki çok eleştiri alır, hatta "müslüman erkeklerin çok eşi oluyor, umarız eşinin tek karısı o olur" gibi abuk subuk yorumlara maruz kalır.
 
 

Aynı yılın Haziran ayında da hamile olduğunu basına açıklarlar. 24 Ekim 2010 tarihinde de küçük oğulları dünyaya gelir. Oğullarının adı hiç ama hiç bir yerde geçmiyor. Ya da geçiyor da ben Tayca bilmediğim için okuyamıyorum. Ama annemiz oğluyla ilgili paylaşımlarına Prodassadin ve Zen isimlerini etiketliyor. Muhtemelen şirin bebemizin isimleri bunlar. Ayrıca PPPFamily diyor sürekli. Yani üçünün de baş harfleri P. Kuvvetle muhtemel oğullarının adı Prodassadin. Araştırmanın ve fikir yürütmenin dibine vurdum resmen. Hadi atayizler bunu da açıklayın. :)

 

Ben kendilerini Instagram'dan keşfettim bu bebişleri sayesinde. Çünkü ufaklık bana Nichkhun'u çok anımsatmıştı. Sonra kimdir yahu bunlar derken öğrendim, kimdir nedir bu insanlar.
Şimdilerde o eski seksi imajlı oyuncu gitmiş, yerine adeta ev hanımı mütehasıp bir anne gelmiş. Sürekli severek takip ediyorum her paylaşımlarını. İdeal erkek evlat profilimdir bu minnak adam. ^^


Ben size yüzlerce fotoğraf yükleyebilirdim, ama inanın otuzlara kırklara çıktı sayı. Dedim en iyisi siz girip bakıp bu güzel aileye ve bebişe. Tam bir video blogger sayılmasa da, instagram bloggerı bir ablamız. Oğlunun videolarını izlemekten hiç sıkılmam. :)))


20 Ocak 2015 Salı

Midori No Hibi - 美鳥の日々 (2004)


Midorili Günler... Aslı Kazurou Inoue tarafından yazılan 2002-2004 yılları arasında yayınlanan bir mangadır. Manga akabinde hemen anime serisi şeklinde televizyona da uyarlanmıştır.
Çok değişik bir animeydi. Tuhaf bir aşk hikayesi olmasına rağmen sevdirdi kendini kerata. Ama yine de 20 dakikalık bölümlerde neredeyse 10 dakikası jeneriklerle geçti. Bu durum sinirimi bozdu ufaktan. Şu günlerde bıraktım film ve dizileri, kendime bol bol anime depoluyorum. Anime hakkında genel yorumlara baktım herkes bir çırpıda bitti falan demişler ama, nedense bende aynısı olmadı. Günde üç bölüm bile beni sıktı. Güzel olmasına güzeldi ama biraz mıymıydı sanki. Bir de benim fikrimce sona bir bölümcük daha eklenmeliydi diyorum. Ahhh şu Uzakdoğu'nun son yapmayı beceremeyen yazarları!

 

Adı: Midori No Hibi 
 Yönetmen: Tsuneo Kobayashi 
Yazar: Kazuhisa Sakaguchi & Mamiko Ikeda & Takuya Sato 
Türü: Romantik, Komedi, Fantastik Animasyon 
Bölüm Sayısı: 13 
Vizyon Tarihi:  3 Nisan 2004
 

Başı beladan kurtulamayan okulun serserisi bir sabah uyanır. Ancak bazı şeyler normal değildir. Sağ elinin yerinde minnak bir kız peydah olmuştur. Tövbeeee! Yüce Rabbim'in ne yapacağı belli olmaz tabi ki de. Bu kadarı da biraz fazla. Hani yazarın bu animeyi yazarken vücudunun hangi bölgesinden uydurduğu çok belli. İkisinin de şaşkınlık ve telaşları sonlanınca öğreniyoruz ki, meğerse kızımız Midori birden bir hastalığa yakalanıp yorgan döşek bitkisel hayatta evinde yatmaktadır. 


Hadi tamam sağ el olarak yaşıyor şimdi, peki ne alaka Seiji diyeceksiniz elbet. Bu hastalıktan önce kızımız gizliden gizliye Seiji'den hoşlanmaktaymış, hatta hoşlanmak ne kelime aşkından prangalar eskitmiş. Lakin yaradılışı gereği çok çekingen olduğundan bırakın itiraf etmeyi selam bile veremezmiş. Sonunda bu doğa üstü durumdan sonra bu ikili ister istemez yakınlaşacaktır. Ama tahmin edersiniz ki sağ eldeki canlı bir kızı saklamak çok da kolay olmayacaktır. Bu sırrı gizlemek için elini bandajlara mı sarmayacaktır, kızımıza kukla taklidi mi yaptırmayacaktır...


Yan karakterler bakımından da bence tatmin edici bir animeydi. Sınıf başkanı olan önceleri Seiji'den nefret eden ama sonra aşık olan kızımız, oyuncak kukla delisi bir sınıf arkadaşı, mahalleden Seiji'ye aşık küçük bir kız ve Seiji'nin dominant ablası derken liste böyle uzar gider. En iyisi izleyip görmeniz der ve susarım. :)

19 Ocak 2015 Pazartesi

"O" An Fotoğraflarından Seçmeler #7


Yangın ve balık
Avustralya'dan bir 'o' an. Arkada karanlığı bile aydınlatabilecek büyüklükte bir orman yangını görülüyor. Ancak fotoğraftaki balıkçı sanki arkasındaki olayın hiç farkında değil. O, 'o' andaki önceliğiyle meşgul. Büyük bir sükunet içinde noel yemeğinde yiyeceği balıkları tutuyor.


Bizim sadece babamızdı!
Filistinde Gazze Şeridinde İslami Cihadın Askeri Kanadının Komutanı Khaled Dahdouh öldürüldü. Filistinliler, Dahdouhun İsrail hava saldırısında öldürüldüğünü söylüyor. İsrail Ordusu ise Hayır biz değildik diyor. Fotoğraf, Khaled Dahdouhun cenazesi evden çıkarılırken çekildi. Dauhdouh, İsraile göre terörist, Filistinlilere göreyse direnişçi komutandı. Çocukların o anda hem korkan hem de ağlayan gözyaşları ise Babamızdı diyor.


Okuma-yazma sevinci
Romanya'dan bir fotoğraf... Gülerek, neşe içinde önlerindeki kağıtlara bir şeyler yazmaya çalışan bu kadınlar çingene... Bükreş yakınlarındaki bir okulda çekilmiş bu mutluluğun 'o' anı... Okuma-yazma öğrenmeye gelmişler bu okula ve yazabilmenin verdiği mutluluk da yüzlerinden açıkça okunuyor. İlerlemiş yaşına rağmen öndeki kadın bir çocuk gibi seviniyor yazmayı öğrendiği için...



Soğuk hava
Amerika Birleşik Devletleri'nde çekilen bir fotoğraf. Bu 'o' an soğuk havanın bir sonucu olarak oluşmuş. Belki ilk bakışta görüntüdekini yolda ilerleyen bir kamyonet zannedebilirsiniz. Ama aslında bu, denizde ilerleyen küçük bir vapurdan başka bir şey değil.



Veda
Irak'tan bir veda anı. Vedalar her zaman zordur, hep hüzünlüdür. Fotoğraftaki Iraklı kadın da Hac görevini yerine getirmek üzere Mekke'ye doğru yola çıkıyor. Tabii kendi isteğiyle bu yolculuğa çıkıyor ama cama uzanan eline, yüzündeki ifadeye bakılırsa ailesini bırakmak ona yine de zor geliyor. 'O' anda yağan yağmursa galiba bu vedayı daha da hüzünlü hale getiriyor.

18 Ocak 2015 Pazar

2015 Yılı Korece Yeterlilik Sınavı (TOPIK)


2015 yılı Istanbul’da düzenlenecek 40. ve 42. Korece Yeterlik Sınavı (TOPIK) programları aşağıdaki gibidir. Topik sınavına girmek isteyelerin bilgilerine.

Sınav, Duyuru ve Başvuru Tarihleri
40. Topik Sınav Tarihi: 25 Nisan 2015
(Duyuru: 19 Ocak 2015, Başvuru Tarihi: 26 Ocak – 13 Şubat 2015)
42. Topik Sınav Tarihi: 17 Ekim 2015
(Duyuru: 29 Haziran 2015, Başvuru Tarihi: 6 Temmuz – 24 Temmuz 2015)

Sınav Yeri : Bahçeşehir Üniversitesi (Beşiktaş)
* Duruma göre yer değişebilir.

Kur Sınav Sınıfa Giriş Başlama Bitiş Not
TOPIKⅠ Dinleme / Okuma 09:10 09:30 11:10 100 Dk.
TOPIKⅡ Dinleme / yazma 12:10 12:30 14:20 110 Dk.
Okuma 14:40 14:50 16:00 70 Dk.

Sınav Türü ve Kurlar
- Sınav Türü : Genel Korece Yeterlik Sınavı (Standart Topik)
- Sınavın Seviyesi : TOPIKⅠ(Temel) / TOPIKⅡ (Orta, Yüksek)

* Başvuru formlarının dağıtımı, geri alınması, ücreti ve ödeme şekli hakkındaki bilgiler duyuruda olacaktır.


17 Ocak 2015 Cumartesi

Çekiliş Mi Kazanmışım? Kim? Ben Mi? :D

 
İlk kez bir çekiliş kazandım! Şaşkınım doğrusu... Onlarca blogger, youtuber çekilişine katılmıştım. Ama hiiiiç mi hiç çıkmadı. Hani bir insana en fazla ancak bu kadar çıkmazdı. Ama sanırım bu şanssızlığımı 2015 yılı itibariyle kırdım. Annyong chinguTR'yi biliyorsunuzdur diye varsayıyorum. Güney Kore ve Kpop dalgası hakkında çeşitli videolarla bizlerle buluşan şirin video bloggerlarımız. Senem arkadaşımız Limonian sponsorluğunda bir çekiliş düzenlemişti. Bu çekilişte de üç adet kozmetik ürünü mevcuttu. Ben hepsinde birden şansımı denemek istedim. İyi de yapmışım. Limonian marka eyeliner kazandım. Sanırım ilk çekiliş hediyem de kendilerinin uğuru olsa gerek. :)


Bugün geldi hediyem. Hemen açtım denedim, pek sevdim. Üç uçlu olması dolayısıyla üç kere üst üste eyeliner çekmişsin etkisi veriyor. Harika! Buradan hem Limonian'a hem de blogger arkadaşımıza teşekkürlerimi bildiriyorum efenim... ^___^

15 Ocak 2015 Perşembe

Korece Bilenler İçin İş Olanağı! :)

Arkadaşlar! Aranızda Korece ve İngilizcesine güvenen kişiler varsa size duyurmak istediğim güzel bir iş olanağı var. Bana geldi, ancak ben uygun olmadığım için yapamayacağımı belirttim. İsteyenler olursa aşağıda kopyaladığım mesajdaki mailden kendilerine ulaşabilirler! :)

"Merhabalar,
Ben Hande, Dekatlon Buzz dijital reklam ajansında marka yöneticisiyim. Sosyal Medya yönetimi hizmeti verdiğimiz bir markamız için Korece ve Ingilizce yazılı bilgisi çok iyi olan, çeviri yapacak birini arıyoruz.
Iş haftanın iki günü ofise gelmeyi gerektiriyor, Ingilizce yazılan içeriklerin Korece'ye çevrilmesi, Güney Kore özel günlerinin takviminin hazırlanması ve Güney Kore kültürüne dair bilgiler verilmesini gerektiren bir pozisyon.
Ilgilenirseniz veya ilgileneceğini düşündüğünüz, kontakt kurabileceğimiz biri varsa bizimle paylaşırsanız çok seviniriz. İhtiyacımız oldukça acil. Ofisimiz Mecidiyeköy'de, ilgilenenler olursa bir an önce görüşmek isteriz.
Mail adresim: hande.corapcioglu@dekatlon.com.tr
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler"