23 Ekim 2014 Perşembe

Koreli Sanatçıların Sergileyeceği Klasik Müzik Konseri


 Avrupa'nın birçok ülkesinde performans sergileyen üstün yetenekli Koreli genç sanatçıların sergileyeceği ve Kore Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu'nun düzenleyeceği bu klasik müzik konserine hepiniz davetlisiniz.

Tarih: 13 Kasım 2014 Perşembe
Saat: 19:00-19:30 Kokteyl / 19:30-21:30 Konser
Yer: Cemal Reşit Rey Konser Salonu


“Komşumuz Japonya Hisset! Dene! Japon Festivali”


Bugün iki tane etkinliği sizlere de bildirmek istedim dostlar.  Kronolojik sırayla başlayayım dedim ve önce bu pazar olacak bu etkinliği size duyurmak istedim. Birkaç keredir önünden geçişimde hep birgün buraya da gelmek lazım diye içimden geçirdiğim yer, Japon bahçesi! Bu pazar kısmetse ben de gideceğim etkinliğe. Çok merak ediyorum, özellikle cosplay yarışmasını ve bonzai sergisini. ^^



"İstanbul, Sarıyer’de bulunan Baltalimanı Japon Bahçesi’nde geleneksel kültürden pop kültürüne kadar geniş alanda Japon Kültürü tanıtım etkinlikleri düzenlenecektir. Baltalimanı Japon Bahçesi, Yamaguchi ili Shimonoseki şehriyle İstanbul’un kardeş şehir dostluğunun bir anısı olarak 2003 yılında inşa edilmiştir.(1972 yılında her iki şehir arasında kardeş şehir anlaşması imzalanmıştır.) Bu bahçe bugüne kadar her mevsimin etkinliği düzenlenmiş olup, halkın dinlenebileceği bir yer olarak görülmüştür.
Sonbaharın canlı gökyüzünün altında, milliyet veya yaş fark etmeksizin herkesin eğlenebileceği bir etkinlik hedeflenmektedir. Değerli katılımlarınızı beklemekteyiz.


Tarih:  26 Ekim 2014/ Saat 13:00-17:00
(Yağmur yağsa da etkinlik gerçekleşecektir.)

Yer:  Baltalimanı Japon Bahçesi
(Baltalimamanı Devlet Kemik Hastanesi Karşısı)

Etkinlikler: Cosplay Yarışması, Koto Konseri, Japon Müziği DVD Gösterisi, İaido Gösterisi, Çay Töreni Gösterisi, Bonsai Sergisi, Japon Tanıtm Standı, Suşi İklamı v.b.

※ Etkinliğimiz ücretsizdir."


20 Ekim 2014 Pazartesi

"O" An Fotoğraflarından Seçmeler #5


Dağlık yerler olduğu için zaten zordu, iyice zorlaştı. Keşmir’de, Hindistan ve Pakistan’ın kontrol ettiği bölgelerde yani deprem bölgesinde kış koşulları yardımların felaketzedelere ulaşmasını engellemeye başladı. Hindistan Keşmir’inde 4 yaşındaki Khalig Khan ve kardeşleri, bir süredir yardım alamıyor. Bu durum, geçici olarak barındıkları yerdeki boşlukta kendini gösteriyor. Ama Khalig’in gözleri o boşluğu hemen dolduruyor. Böylelikle “o” ana Khalig’in bekleyen bakışları ağırlığını koyuyor. (Associated Press / Rafiq Maqbool)


Bu fotoğraf için 1/6 milyon ölçekli Hindistan haritasını açtık. Bu kadının “o” anda bulunduğu yerle evinin bulunduğu yer arasındaki uzaklığı ölçtük. Hindistan’ın bir ucundan diğer ucuna, batıdaki Gujarat Eyaleti’nden en doğudaki Kalküta’ya gidip, geçinmek amacıyla bu turistik kentte el işi ürünlerini satmak için 4 bin kilometre yolculuk yaptığını hesapladık. İşte o zaman dalgın, yorgun, derin çizgilerle bezenmiş bu uzaklara bakışına bir anlam verebildik. (Reuters / Parth Sanyal)

Zihinsel ve fiziksel güç kazanmalarını sağlamak." Güney Kore'de ilkokul öğrencileri yılın belirli dönemlerinde askeri tesislerde kampa alınıyor. İçlerinden biri, eğitim sırasında edindiği fiziksel ve zihinsel gücü ispat etmeye çalışıyor. Sesinin seviyesini tahmin etmeye gerek yok. Yüzü yeterince bağırıyor... (Associated Press / Ahn Young-joon)

Fotoğraf geçen yıl tsunami felaketinin en büyük can kaybına ve hasara yo laçtığı Endonezya’daki Banda Aceh’ten. “O” anda ilk bakışta denizle insan barışmış görünüyor. Alan derinliği, yumuşak renklere rağmen gökyüzündeki tedirginliği öne çıkarıyor. Ters ışıksa, sırtı dönük de olsa balıkçının felakette yaşadıklarının yükünü hala taşıdığını bize anlatmasına yardımcı oluyor. (Associated Press / Dita Alangkara)


Felaketin özeti
Yaşlı kadın Filipinler'de Leyte Adası'ndaki heyelandan sağ kurtulan sayılı insanlardan biri. Toprak kayması bir kasabayı adeta yuttu. 107 kişinin cesedi çıkarıldı, 900 kişi toprak altında. Yaşlı kadın, kasabanın yakınlarında oluşturulan merkezde barındırılıyor. 'O' anda tek gözünde kalan yaşam ışığının son pırıltılarıyla, yüzündeki çizgilerle ve hatta yorgun ak saçlarıyla felaketi özetliyor. (Associated Press / David Longstreath)

16 Ekim 2014 Perşembe

Çinli Oyuncu Qin Hao'dan, Tayvanlı Oyuncu Annie Yi'ye İstanbul'da Evlilik Teklifi!


Başlık biraz uzun olabilir kabul. Ama daha da özetini çıkaramadım canlar kusura bakmayın! :D
Evet başlıktan da anlayacağınız gibi Çinli oyuncu Qin Hao, sevgilisi olan Tayvanlı Annie Yi'ye evlilik teklifini İstanbul'da yapmayı tercih etti. Aslında bu olay 14 Temmuz'da oldu lakin, ben bu haberi 9 Eylül 2014 Salı günü çıkarılan Günaydın gazetesinde Bülent Cankurt'un özel haberi olarak öğrendim. Epeydir gazete küpürleri masamda duruyordu. Dedim artık yazayım bunu bloga. Ben tanımıyorum kendilerini ama belki tanıyan eden vardır. :D


Çinli oyuncu ilk adımı İstanbul'da atmış
Onlarca yabancı turist, evlenmek için İstanbul'u tercih ederken, oynadığı son filmi Venedik Film Festivali'nde gösterilen Çinli oyuncu Qin Hao da sevgilisine İstanbul'da evlenme teklif etmiş. Hao, Tayvanlı şarkıcı sevgilisi Annie Yi'yi, İstanbul'a tatile getirip Boğaz'da romantik bir evlilik teklifi yapmış. Bu teklif, Çin ve Tayvan gazetelerinde sayfa sayfa haber olmuş. Qin Hao ile Annie Yi'ye, dolaylı da olsa Türkiye'nin tanıtımına katkılarından dolayı teşekkür etmek lazım. 

Haber biraz üstünkörü yazılmış. Lakin ben olayın aslını size anlatayım canlar. Kızımız Tayvanlı bir oyuncudur, haberde şarkıcı denmiş ama... Tayvanlı oyuncu Annie Yi, İstanbul'da iş için bulunmaktaymış. Yani Qin Hao onu haberde denildiği gibi İstanbul'a tatile getirmedi. Çekimler sırasında ara verilmiş ve kızımıza makyajının tazeleneceği söyleniş ama onu bir süpriz bekliyormuş. Bir balık restonatında güzel bir ortam hazırlayan kızımızdan 10 yaş büyük oğlumuz oyuncu Qin Hua, diz çökerek sevgilisine süpriz bir evlilik teklifi etmiş. Kızımız da kabul etmiş. Ardından da bu evlilik teklifi için havai fişekler atılmış. Kızımız da bu süpriz teklifi kendi weibo hesabında paylaştığı fotoğraflarla halka açıklamış. Bu olay Çin'de ve Tayvan'da her gazetede her kanalda haber olmuş. Yani ufaktan İstanbul'un da reklamı yapılmış. :D
(Not: Keşke haberi yazan abimiz azıcık araştırsaymış.)

13 Ekim 2014 Pazartesi

Kore Yarımadası Barış ve Birleşme Semineri


 Kore Yarımadası ve Kuzeydoğu Asya’nın durumu hakkında bilgi vermek ve bu bölgelere olan ilgiyi artırmak için Kore Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu ile Avrasya Enstitüsü’nun birlikte düzenledikleri
“Kore Yarımadası Barış ve Birleşme Semineri”nde sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Tarih: 15 Ekim 2014 (Çarsamba) Saat 14:00-18:30
Yer :
İstanbul Üniversitesi Avrasya Enstitüsü
Adres: Kimyager Derviş Paşa Sok. No:16 Vezneciler – Fatih / İstanbul

Düzenleyen: Kore Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu, İstanbul Üniversitesi Avrasya Enstitüsü
(Katılım için bize buradan resmi Facebook sayfamız üzerinden mesaj atıp kayıt yaptırabilirsiniz)




 

9 Ekim 2014 Perşembe

9 Ekim Kore Alfabesi Günü / Hangeul Day / Hangul Day / 한글날

Arkadaşlar bugün Kore Alfabesi yani kendilerinin söylediği haliyle Hangıl günü! Gerçi siz Kore'nin sosyal medyasını yakından takip edenler olarak çoktan biliyorsunuzdur bu durumu. Bu sene Kral Sejong'un Kore Alfabesi'ni kabul edişinin 568. yılı! Bu konu hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isteyenler için Korea-Fans'tan bilgiler paylaşmak isterim. ^^


Sejong Sillok (세종실록;世宗實綠) verilerine göre, Kralı Sejong 147 yılında ay takviminin dokuzuncu ayında Hunmin Jeongeum (훈민정음;訓民正音)'un ilanının yayınladı, yeni alfabeyi tanıtan bu belgede de aslında aynı ad ile adlandırıldı. 1926 yılında, Hangul Toplum'ı ay takviminin dokuzuncu ayının son gününde hangul beyanının sekizinci atmışlık devri (480. yılı) kutlandı. Adı "Gagyageul" (가갸글), Hangul için erken bir konuşma dili idi, hatırlaması kolay başlangıç için problem çözmeye dayalı "gagya geogyeo" oldu. Anma gününün adı 1928 yılında "Hangullal" olarak değiştirildi, kısa bir süre sonra "hangul" terimi, 1913 yılında ilk kez Ju Si-gyeong tarafından icat edildi, bu ad yaygın alfabe için yeni bir ad olarak kabul gördü. Ay takvimine göre son gün kutlandı.

1931 yılında, günün kutlanması Gregoryen takvimine göre 29 Ekim tarihine geçildi. 1934 yılında, Jülyen takviminde günün 1446 yılında kutlanıldığının kabul edildiği iddası ortaya atıldı, bu yüzden tarih yeniden 18 Ekim olarak değiştirildi.

Hunmin Jeongeum Haerye orjinal bir kopyası 1940 yılında bulundu, yapılan bir dizi yorumlarda, Hunmin Jeongeum üzerinden yorumlanarak kısa süre sonra gün ışığına çıktı. Ortaya konan Hunmin Jeongeum, dokuzuncu ayın ilk on günü (上旬,, 상순 sangsun) içerisinde açıklandı. 1446 yılında, ay takviminin 1446 yılının dokuzuncu ayının onuncu günü Jülyen takviminin 9 Ekim'ine eşdeğerdir. Güney Kore hükümeti 1945 yılında kurulduğundan bu yana, Hangul Günü'nü hükümet işçileri için işten muaf edildiği 9 Ekim tarihi olarak belirleyerek tatil olarak ilan etti.

Tatil günü olarak yasal bir statüdür, Kore Birleşmiş Milletler Günü'nün devreye girmesi ile, iş günü sayısı artırmak için büyük işveren baskısı nedeniyle 1991 yılında kaldırıldı. Ancak Hangul Günü hala ulusal bir anma günü olarak yasal durumunu korumaktadır.Hangul Topluluğu, tatili eski durumuna geri getirebilmek için kampanya başlattı, ancak 1 Kasım'a kadar etkisi az oldu, destekçiler olarak 2012 yılında büyük bir zafer kazandılar, Ulusal Meclis Hangul Günü restorasyonu için çağrısı kararı lehine 189' a 4 (4 çekimser oy) olarak oylandı. Hangul Günü'nü resmi tatil yapmak için Lee Myung-bak yönetim üzerine baskı uygulamaktadır. 

2009 yılında, Kral Sejong tarafından Kore alfabesinin bulunuşunun 563. yıldönümünün kutlanmasında 6.2 metre yüksekliğindeki, Seul Gwanghwamun Plaza'da Joseon'un Büyük Kralı Sejong'un 20 tonluk bronz heykeli halka açıldı.
 
Kuzey Kore'de, tatildir, Chosŏn'gŭl Günü olarak adlandırılır, tarih münasebetiyle 15 Ocak'ta kutlanır, Hunmin Jeongeum'un gerçek yaratılışının 15 Ocak 1444 (ay takvimine göre 1443) olduğuna inanılmaktadır.

Kore Alfabesi Günü, Güney Kore'de Hangul Günü ve Kuzey Kore'de Chosŏn'gŭl Günü olarak bilinir. Ulusal bir Kore hatıra günüdür, Korea alfabesinin (한글; 조선글) icadı ve ilan edilişi kutlanmaktadır. Kore dili yerli alfabesi Kral Sejong tarafından kabul edildi. Bu olay Güney Kore'de 9 Ekim tarihinde ve Kuzey Kore'de 15 Ocak tarihinde görülür. 

8 Ekim 2014 Çarşamba

2PM ve Hakan Peker'den Aynı Dans! (Saçma Sapan Bir Tespit)

Başlıkta da belirttiğim gibi saçma sapan bir tespitle karşınızdayım efenim... Birkaç yıl önce arkadaşlarımla paylaşmıştım bu tespitimi, gülmüştük epey. Facebookumda derin bir temizlik yapmam dolayısıyla karşıma çıktı yeniden. Sizinle de paylaşmak istedim, yazsam mı yazmasam mı derken... Yazmaya karar verdim. Ne kaybederim ki yahu. Hep burası benim şahsi saçmalama mekanım değil mi? Hea manyagghhkk!


İşte size bu minnak tespitimden bahsedeyim. Beni biliyorsunuzdur belki, 2PM hayranıyım. Tüm klipleri, dansları da ezbere bilirim. Ama Hakan Peker hayranıyım da bir yandan... Hakan Peker'in İlla Ki şarkısının klibini izlerken bir şey fark ettim. Ben bu koreografiyi bir yerden tanıyorum dedim kendi kendime. Çok geçmedi jeton düştü. 2PM'in I'll Be Back şarkısının klibi! Kısa bir yerde olsa da 2PM'in koreografisini yıllar önce yapmış Hakan Peker mutlu etti beni. Bu incir çekirdeğini doldurmayan tespitim bilmem sizin umrunuzda olur mu? :D

(Hakan Peker'in klibinde koreografiyi 02:22 'de görebilirsiniz.)
cut!

30 Eylül 2014 Salı

TOP 10 K-Pop Listesi / Eylül 2014


1) 2PM - Go Crazy
Eylül ayı K-Pop listemde kendi inisiyatifimle eklediğim tek şarkı budur. Diğerleri yine karışık moduna alınmış media player listesinden alındı. E su götürmez bir HOTTEST olmam dolayısıyla siz de tahmin edersiniz ki bu şarkıyı paylaşmak farz olmuştu. 2PM'in her comebackinde ayrı bir duygusallaşan ben yine evladının mürüvvetini görmüş ana edasıyla bu çıkışlarında da yerimde duramadım. Ve şarkıyı dinledikten sonra neden 2PM hayranı olduğumu bir kez daha anladım. Ben bu delilerin samimiyetine aşığım. Şarkının Jun K'in elinden çıktığını da ayrıca belirtmek isterim. Artık kendi ayakları üzerinde durabilen baba bir grup var karşınızda, çaylak gruplara benzemez agaaa! :)))

2) Kim Ah Joong (200 Pounds Beauty OST) - Beautiful Girl
 Evet ilk kez listeme OST müzikleri de girdi. Bu şarkımızı 200 Pounds Beauty filminde Kim Ah Joong'ın sesinden dinlemişsinizdir belki. Kısa ama şirin bir şarkıdır. Filmi izleyenler bilir, kızımız ameliyatlar sonrası güzelleşip istediği elbiseyi alıp giydikten sonra yolda bu şarkıyla bir yürümüştü. Filmi sevmem dolayısıyla şarkıya da büyük sempati duymaktayım.

3) Lim Chang Jung (feat. Kim Chang Ryul) - Open The Door
Gangnam Style sonrası, o eğlenceli şarkı furyasında büyük umutlarla çıkarılan, lakin beklediği ilgiyi göremeyen bir şarkı olmuştur. Bence Gangnam Style unutulduktan sonra çıkartılsaydı çok da popüler olabilirdi. Ben şahsım adına çok seviyorum bu şarkıyı. Klibiyle birlikte dinlerseniz daha da eğlenirsiniz aslında. Taksimde akşam saatlerde yalnız yürüyorsanız sizin etrafa aldırmadan coşkudan coşkuya sürüklenmenize neden olabilir. Tecrübe ile sabittir. :D

4) SS501 - Love Ya
 SS501 grubunun dağılmaması gerektiğine dair bir neden daha! Bu kadar kaliteli şarkıları olan bir grup dağılmamalı. Ama son Kim Hyun Joong skandalından sonra grup yeniden çıkış yapsa bile ya tutunamaz ya da tam olarak çıkış yapamaz gibime geliyor. Ama şarkı iyi hacı, şarkı güzel!

5) Miss A - Breath
Bir JYP Entertainmet hayranı olarak Miss A'yı da canım ciğerim olarak görüyorum pek tabi ki. Miss A'nın şarkılarında yerimde duramama gibi bir durum yaşıyorum, bilmem sizde de aynı mı. Şarkıyı dinlerken sürekli koreografiyi de yapma gereği duyuyorum. Ki genelde dans etme özürlü bir ben düğünlerde bile alkışlamaktan ileriye gitmem. Miss A şarkılarında kendimden geçip otobüste, yolda vs. adeta bir idole dönüşebiliyorum. Bu da o yerimde duramadığım şarkılardan biri. :)

6) FT Island - Hello Hello
Bu listede de bir FT Island şarkısı olmasına çok sevindim. Çünkü kendi şarkı listeme baktığımda en çok FT Island şarkısı olduğunu fark ettim. Ki 2PM'in bile o kadar çok şarkısı yok listemde. Tabi ilk fandomumun Primadonnalar olmasının da bunda bir etkisi vardır büyük ihtimalle. Geçenlerde Primadonna olduğunu söyleyen bir arkadaşla konuşuyorduk. Soruyorum şu şarkıyı biliyor musun yok, bu şarkıyı yok... E hacı sen nasıl Primadonna'sın. O kendisini biliyor, şimdi isim vermeyeyim. :D Ben bile primadonnalığı çok çok önce bırakmış biri olarak her şarkılarını bilirim. Neyse işte bu şarkının sözleri kolaydır mesela, ezberlemek isterseniz fazla zamanınızı almayacaktır diye düşünüyorum.

7) Boyfriend - Boyfriend
Boyfriend grubunun ilk çıkış şarkısı yine aynı isimli Boyfriend olmuştur. Hello Baby'nin jenerik müziği olması nedeniyle benim kanımın ısındığı bir şarkıdır daha ziyade. Yoksa çok da sevememiştim şarkıyı. Ama kıpır kıpır bir şarkıdır. Bana böyle gençlik yaz aşklarını anımsatır hep, çok çocuksu gelir.

8) Son Dam Bi (feat. Eric) - Crazy
Yeni nesil Kore hayranlarının neredeyse hiç biri bilmez bu şarkıyı. Lakin 2008 yılına damgasını vuran şarkılardan biridir. Klipteki dansı bir çok idol grubu parodi olarak yapmaya çalışmıştır. Dönemin tv showlarının bir çoğunda kullanılmıştır. O yüzden o dönemde bu şarkıyı ezberlemeyen insan kalmamıştı. Ben bile nakarat kısmını çok da güzel söyleyebilmekteydim. Eğer ki tavsiyeme uyup bir kerecik dinlerseniz mahcup olmayacağımı düşünüyorum. Ayrıca şarkıda Shinhwa grubundan Eric ile düet yapılmış, belki böyle dikkatinizi çeker.

9) Lee Hong Ki (You're Beautiful OST) - Promise
Bu sefer bir dizi OST'unu paylaşıyorum. Bir dönemin genç kızlarını kendi talihine ağlatan bir diziydi bu dizi. Park Shin Hye'de nasıl bir şans var hacı serzenişleri hala bile sürmekte. You're Beautiful dizisinin harika dizi müziklerinden biridir bu şarkı. Şarkının A.N.Jell versiyonu da var lakin ben Lee Hong Ki'nin sesinden tercih ediyorum.

10) Shinhwa - T.O.P
Şarkılarını yeni yeni tanıdığım bir gruptan bir şarkıdır. Bu şarkıyı yeni yeni dinlediğimden çok da geçmişim yok bu şarkıya dair. Ama güzel şarkıdır. İsterseniz benimle birlikte siz de tanıyabilirsiniz şarkıyı. :D

Enes Kaya, Abnormal Summit'te Benden Mi Bahsetti?


Size önce bir kötü, bir de iyi haberim olacak. Öncelikle altyazıları bırakmaya karar verdim. Söz verdiğim kişiler var. Onlara verdiğim sözleri tutacağım tabi ki. Ama devamlı olarak yapma gibi bir düşüncem yok artık. Çok çok yoğun bir dönemdeyim zaten bir süredir çeviri yapamıyorum. Yani çok da bir şey kaybetmeyeceksiniz canlar. Zaten programın tamamı da yavaş yavaş Türkçe'ye çevriliyor, o yüzden bana pek gerek kalmadı. Üstüne bir de eklediğim videoların bazılarının "şikayet edilmesi" yüzünden engellenmesi gibi bir durum yaşadım. Bu tatsız durum moralimi bozdu açıkçası. Telif hakkı yüzünden kaldırılmasını anlarım ama şikayet edilmesi nedir hacı! -_-


İyi haber olarak da Abnormal Summit'in 12. bölümünde Enes Kaya, programın hemen girişinde benden bahsediyor. Ya da ben fazlaca egoist davranıp kendime pay çıkardım. Tabi ki isim vermedi kendisi. :D Amma velakin şöyle bir konuşma geçiyor. Türkiye'den Kore'ye yeni dönen Kaya'ya sunucu Türkiye'de de çok tanındığını duydum, Türkler bu programı biliyor mu gibi bir şey diyor. Enes Kaya da deli gibi hem de gibisinden bir laf ediyor. Ve sonra devam ediyor Youtubea girerseniz orada programın Türkçe altyazılı videolarını bulabilirsiniz falan diyor. Tam o sırada da kenarda benim çevirdiğim bir videodan kısa bir görüntü giriyor. E doğal olarak üstüme alındım yahu! :D Kendisi isim vermemiş olsa da ben ismimi söylemişçesine mutlu oldum. ^^

Haaa bu arada bana bazı mesajlar geliyor.  Enes Kaya'ya selam söyler misin, ona benim için desteklerimi ilet tarzı... Bu yanlış anlaşılmayı ortadan kaldırmak isterim. Arkadaşlar ben Enes abinin ne menajeriyim, ne basın danışmanıyım. Alt tarafı videolarını çevirdim. :D Gerçek hayatta sadece iki kere gördüm kendisini. O beni görse tanımaz bile. Instagramda beni takip ediyor olabilir. Ama o da muhtemelen videoları çevirdiğimi gördüğü için kendisinin yüce gönüllülüğünden kaynaklanan yaptığı bir jesttir. Takibi gördüğümde mutluluğumu size anlatamam orası ayrı. :D Yani her ne kadar istesem de, çok yakın değiliz. Siz kendiniz de söyleyebilirsiniz ona bunları. :)

(Not: Beni bu yazıyı yazmaya iten adsız takipçime sevgiler! ^^)

29 Eylül 2014 Pazartesi

LEDApple'dan Türk Hayranlara Konser Mesajı!


Son anda 18 yaş sınırı olduğu duyurulan ve birçok arkadaşın 18 yaşından küçük olduğu halde bilet aldığı için mağdur durumda olduğu, 1 Kasımda, İstanbul'da Bronx Pi Sahnesi'de gerçekleşecek LEDApple konseri için grup bir davet videosu yollamış.
Ben gitmiyorum. Ama o sıralarda ben de Taksim'de Korece kursunda, konser yerine dersi dinliyor olacağım. Umarım konser çok kalabalık olur. Nolur canlar paranız, zamanınız neyin varsa gidin eğlenin! ^^