Her ne kadar video blog kategorisi altında anlatmış olsam da aslında bu farklı aileyi sizlere anlatmak istedim. Annemiz Panward Hemmanee, yani sahne adıyla Pei, Tayland'da verdiği iddialı pozlarla tanınan bir oyuncuydu. Hatta hala bile internette adını arattığınızda şimdiki imajından çok farklı fotoğraflar sizi karşılayacaktır. Bu durum şimdiki eşiyle tanışınca son bulacaktır. 


Taylandlı üst düzey bir generalin oğlu olan Popnithi Boonyaratgalin ile birbirlerini seveceklerdir. Kızımız Müslüman olan sevdiğinin yaşam tarzına kendini adar. Müslümanlığı seçer ve Nisan ayında evlenirler, 2 Mayıs 2012 tarihinde de evlilik törenlerini İslam'a uygun şekilde gerçekleştirirler. Tabi ki çok eleştiri alır, hatta "müslüman erkeklerin çok eşi oluyor, umarız eşinin tek karısı o olur" gibi abuk subuk yorumlara maruz kalır.
 

Aynı yılın Haziran ayında da hamile olduğunu basına açıklarlar. 24 Ekim 2010 tarihinde de küçük oğulları dünyaya gelir. Oğullarının adı hiç ama hiç bir yerde geçmiyor. Ya da geçiyor da ben Tayca bilmediğim için okuyamıyorum. Ama annemiz oğluyla ilgili paylaşımlarına Prodassadin ve Zen isimlerini etiketliyor. Muhtemelen şirin bebemizin isimleri bunlar. Ayrıca PPPFamily diyor sürekli. Yani üçünün de baş harfleri P. Kuvvetle muhtemel oğullarının adı Prodassadin. Araştırmanın ve fikir yürütmenin dibine vurdum resmen. Hadi atayizler bunu da açıklayın. :)

 

Ben kendilerini Instagram'dan keşfettim bu bebişleri sayesinde. Çünkü ufaklık bana Nichkhun'u çok anımsatmıştı. Sonra kimdir yahu bunlar derken öğrendim, kimdir nedir bu insanlar.
Şimdilerde o eski seksi imajlı oyuncu gitmiş, yerine adeta ev hanımı mütehasıp bir anne gelmiş. Sürekli severek takip ediyorum her paylaşımlarını. İdeal erkek evlat profilimdir bu minnak adam. ^^


Ben size yüzlerce fotoğraf yükleyebilirdim, ama inanın otuzlara kırklara çıktı sayı. Dedim en iyisi siz girip bakıp bu güzel aileye ve bebişe. Tam bir video blogger sayılmasa da, instagram bloggerı bir ablamız. Oğlunun videolarını izlemekten hiç sıkılmam. :)))


3 yorum Blogger 3 Facebook

  1. Ayy çok tatlı ya *-*
    Gerçektende Nichkhun'a benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya?! İkisi de Taylandlı diye bana mı çağrışım yaptı diye düşünmüştüm. Ama cidden benziyormuş görünüşe göre. :D

      Sil
    2. Aynen öyle :D Hele gözler var ya aynısı :) Ne büyük gözler onlar ya...Maşallah! :) Yüz yapısı da andırıyor :D Bence de kesinlikle benziyorlar :D

      Sil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top