Çılgın fangörlümüzün adı Merve... Ben kendisiyle Nuest'in İstanbul'daki mini konser etkinliğinde tanışmıştım. O zamandan beri de panpam olur kendisi. Merve, tam bir fangörl. Ama öyle oppadan gözü dönmüş kızlardan değil. O, miss A onnilerini seviyor. :D

Kendisiyle Nuest etkinliğinde sözleşmiştik. Music Bank İstanbul'dan VIP bilet alıp beraber gidelim diye. Nitekim öyle de oldu. Benim Music Bank yoldaşımdır Merve. Koskoca salonda sayılı miss A pankartından birini taşıyordu. Önde olmamızın etkisiyle miss A kızlarıyla sürekli göz göze geldi. Hatta Fei ve Jia kendisine sık sık el sallıyordu. Music Bank anılarını kendi fancamlarından izlemek isterseniz buyrunuz efenim. :)

Onun bu miss A sevgisi Music Bank Istanbul yayınında bile çıktı. Alttaki videoda 04:36 daki "Miiiiiin!" çığlığı bizzat kendisine ait. Belki o çığlık size sevgisi hakkında fikir verebilir.


Ayrıca, facebookta miss A sayfasında da adminlik yapmakta...

Bitmedi tabi ki, daha yeni başladık. Merve, her gün miss A kızlarına tweetler atıyor. Min kendisini artık çok iyi tanıyor diyebiliriz. Önce tarih 2 Kasım 2014... Merve, efendime söyleyeyim Min'e methiyeler düzdüğü, iltifatlar ettiği sıradan bir gündeydi. Ama o da nesi? Ertesi gün, Min'in bu tweeti favorilerine aldığını gördü. Düşünsenize biasınız sizin aşk, sevgi tweetlerinizi favorilere alıyor. Çok güzel değil mi?


Fırından yeni çıkmış sıcak olayda da tarih 21 Ocak 2015... Evet iki gün önce... Merve, hepimizin mutlaka hayatında bir kere yaptığı şeyi yapar ve biasına doğum gününü söyler. Ben Nichkhun'a kaç kere bu tarz tweet attım bilmiyorum. Pehhh! Neyse... Min, ne yapsa beğenirsin? Merve'nin doğum gününü bizzat kutladı. Senin biasın doğum gününü kutlasa ne yaparsın? ÇILDIRIRSIN! :D

 

Bugün de sevgili Merve'nin doğum günü! Onun için de biraz bu yazıyı yazmak istedim. Benim kutlamam Min'e benzemez ama... Mutlu Yıllar Çılgın Fangörl! :D 
İyi ki doğmuşsun, iyi ki tanışımız, iyi ki arkadaşım olmuşsun... ^^
(Not: Capslerde blogumun adının yazdığına bakmayın. Bizzat Merve'nin kendi aldığı capslerdir.)

Eğer ki twitterdan kendisinin gelecekte alacağı cevapları, favorileri merak edip takip etmek isterseniz, hemen Merve'nin twitterını da ekliyorum canlar... :)
Merve Mia @fjmsA

5 yorum Blogger 5 Facebook

  1. Wowowow (★-★)/

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum ya...Çok şanslı ve aşırı mutlu oldum adına :D Kendim kadar sevindim eğer benim biasım bana böyle bir tweet atsa ölürdüm herhalde...Gerçi Biasımın daha twitterı yok :D Olunca o da yapar(Kendini gazlıyor\kandırıyor)
    Arkadaşını doğum günü kutlu olsun! ^^ Her ne kadar Min'inki kadar etkili olmasada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ufak bir kalp krizi geçirirdim heralde biasımdan cevap alsaydım. :D

      Sil
  3. Merve'nin azmine ve sevgisine hep hayranım ben inşallah daha daha cok mesajlar alırsın biasindan :)

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top