Son zamanlarda Türklerin ilgisini çeken, hatta bir çok haber sitesinin kayda değer bulduğu bu minnak kızımızı anlatmak istedim bu sefer. Kızımız haberlerde denildiğine göre Cameron Diaz ile hemen hemen aynı sayıda takipçiye sahipmiş. Aslında video blog tanıtımı listemde iki blog sonra yer almaktaydı. Lakin her video sitesinde bu kızımızın videolarıyla karşılaşmam münasebetiyle diğerlerini geride bıraktı. O halde anlatmaya başlayayım.


Kızımızın annesi Filipinli, babası ise Korelidir. Kızımızın diğer adı da Ameera'dır. Bir de Brexton adından kendinden bir kaç yaş büyük abisi vardır. Abisinin diğer adı da İsmail'dir. İkisi de çok güzel çocuklar maşallah. 2010 yılında Filipinler'de doğup, Kore'de büyümüştür, şimdilerde ise Dubai'de yaşadığı bilinmektedir. 

 
Öncelikle sanal alemde melezliğinin getirdiği o güzellikle dikkat çeken kızımız, daha sonra rol kabiliyetiyle izleyenleri kendine hayran bıraktı.Gerek vine gerek youtube, gerek instagram olsun her türlü mecrada kızımızın videolarını görebilmeniz mümkün.


Türk sitelerinde küçüklükten başlayan bu ilginin onun için kötü olacağına, bu durumun ailesinin sorumsuzluğu olduğuna dair şeyler okudum. Belki de haklılardır, ben çocuk psikolojisi konusunda uzman değilim, bilemeyeceğim. Lakin ben durumu o kadar da negatif görmüyorum açıkçası.
 

Kızımızın şirinliğinin yanı sıra farklı kültürlerden oluşan bir ailenin yaşam tarzlarını da takip edebilirsiniz. Mesela Müslüman olan ailemizi Ramazan ayında tesettürlü haliyle görme imkanımız oldu. Açıkçası benim çok hoşuma gitmişti bu.
 


4 yorum Blogger 4 Facebook

  1. Ayyy ben bu kızı çok seviyorum!Her videosunda ayrı bir güzel, şirinlik abidesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melezliğinin vermiş olduğu farklı bir havası var... ^^

      Sil
  2. Bu kız şu bizim youtube sürekli karşılaştığımız kız mı? :) Hani maskarayı burnuna süren
    Gerçekten çok tatlıymış maşallah :)

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top