İnanılmaz yoğun bir dönemde Ekim ayı listesini unuttuğumu fark ettim bugün. İşsiz olmama rağmen nasıl bu kadar yoğun olabiliyorum, inanın ben de akıl sır erdiremiyorum. Aklıma gelmişken hemen çok daha geç olmadan yazmak istedim. :D

1)EXO - Growl
EXO hayranı olmamam dolayısıyla listemde sadece en çok bilinen bir iki şarkısı olduğu için daha önce hiç Exo şarkısı paylaşmamıştım. Ama bu sefer listeye ilk sıradan girdi. EXO'dan çok fazla haz etmediğimi söylemiş miydim bilmiyorum. Ama bu şarkıyı bir nevi zeytin dalı uzatma manasında paylaşmış olayım. Hak verelim şarkı güzel. Benim de gün gelip ağzımda ırırong ırırong diye dolaştığım olmuştur hani. :)

2) B1A4 - What's Happening
B1A4 Hello Baby programında ölümüne sıkılmama rağmen seviyorum bu çocukları. En büyükleri benimle yaşıt olmasına rağmen sanki benden küçüklermiş gibi hissediyorum bu yavrucakları nedense. Bu şarkılarını da pek severim. Klipleri de eğlenceli, hatta yer yer komik denilebilir.

3) Lee Seung Chul - No One Else (More Than Blue OST)
Ülkemize geleli çok fazla olmamış bir ses... Lee Seung Chul! İstanbul'a aşık olmuştur kendisi. Buradayken de benim twitimi de cevapsız bırakmadı tabi ki. Onun yazısını da blogda bulabilirsiniz. Neyse... More Than Blue filminde çok ağlayanlar olduğunu duyup oturmuştum filmin başına. Ön yargılarımı da bir kenara bıraktım, acaba cidden ağlayacak mıyım diye başladım izlemeye. İzledim, izledim tık yok bende. Aha film bitiyo aga ağlamadım ki ben derken... Tam o anda verdiler bu müziği alttan alttan ben açtım muslukları, salya sümük ağlıyorum. Ama nasıl ağlamak, içim çıkmıştı. Öyle bir etkisi var bende bu şarkının işte. :)

4) Ailee - U&I
Hala bile hatırlarım Ailee'nin Music Bank'teki U&I performansını. Resmen kadın öyle coşturdu ki, konser sonunda Ailee hayranı olmayan tek kişi kalmamıştır herhalde. Ailee'nin şarkıları bana hep Işın Karaca'nın şarkılarını anımsatıyor niyedir bilmem. İkisi de hükümet gibi hatunlar, belki de o yüzdendir. :D Şarkı en sık dinlediğim şarkılar arasında yer alır. Ritmi kıpır kıpır yapar adamı, hele Türkler gibi tencere tıkırtısına oynayan bir milleti yerinde oturtmaz. ^^

5) FT ISLAND- FT ISLAND
En eski Türk Primadonnalardan olduğumdan bahsetmişimdir herhalde. Üniversite sınavına hazırlanırken dersaneye gidiş gelişlerde otobüste bu şarkıyı dinlediğimi hatırlıyorum. Yeni hayranlar bilmeyecektir belki de. Evet yanlış yazmadım şarkının adı da FT ISLAND.  Şarkıda aralarda Eftiayeseleyendi Let's Go! kısımlarına hala bile yaşıma başıma bakmadan eşlik ederim. :D O zamanlar bir de eski üye Oh Won Bin var tabi. Bak yine duygulandım! T.T

6) EXID - Every Night
Hatırlarsınız İstanbul'da RANIA ve EXID gruplarının bir imza günü olmuştu. Bu hayran buluşmasına RANIA hayranı olarak gidip EXID hayranı olarak eve dönmüş garip bir insanım ben mesela. RANIA kızları da çok şekerdi, çok eğlenceliydi. Lakin EXID bir başka samimi bir başka keyifliydi. Özellikle Hani kızımızı izin verseler kucağıma alıp eve getirecektim o derece. Toplantı boyunca sürekli göz temasında bulundu benimle. İmza alırken de bana çok güzelsin demişti benim prensesim. :D O hayran toplantısında Sojin bu şarkının küçük bir kısmını seslendirmişti. İsteyenler youtube kanalımda bulabilirler videoyu. :)

7) JunJin - Come
Shinhwa hayranı olmazdan önce JunJin hayranıydım ben. Çok sonra öğrendim benim JunJin'in Shinhwa üyesi olduğunu. Bu şarkısı da solo çıkardığı bir şarkıdır. Klip de şarkı da pek çekici, pek baştan çıkarıcı yahu. :D
Şarkıyı come ismiyle bulamayabilirsiniz wa diye Korece haliyle geçer çünkü...

8) 2PM - Again & Again
Tam liste bitti bitiyor derken bir 2PM şarkısı daha sıkıştı şuracığa. Jay Park'lı, Hottestların söylemek istediği haliyle Jaebeom'lu zamanlardan bu şarkı. Bu şarkının sözlerini ezberledim ben yeaa diyip karaokede öylece mal gibi kaldığımı hatırlıyorum. Cidden söylemek o kadar kolay değilmiş bu şarkıyı. Adamlar 7 kişi zor söylemiş, ben nasıl tek başıma yetişeyim anacım. :D Bu şarkıda en çok Chansung'un ve Taecyeon'un rap kısımlarını seviyorum. Ehi! :)

9) Hyorin - One Way Love
Benim için hatun kelimesinin tam karşılığı bir ablamızdır kendisi. Ölünür, bitilir kendisine... Kız grupları arasında belki de solo albüm çıkarmaya en layık isimdir. Ve sonunda benim yakarışlarıma yanıt verip solo albümünü de çıkardı. Neredeyse bir yıl oldu, ama ben hala doyamadım şarkıya, sanki dün çıkmış gibi. Klibinde de yakın zamanda Türkiye'ye gelmiş Reply 1994'ün yakışıklısı oynamış. Tam kaymaklı ekmek kadayıfı. :D

10) SeeYa - My Heart is Touched (Personal Taste OST)
Bu listede de iki adet ostumuz yer almış. Seviyorum dizi ve film müziklerini. Personal Taste dizisinin belki de benim için en iyi tarafı müziğiydi diye iddialı bir söz söylemek istiyorum. Son Ye Jin'den zaten haz etmiyorum, senaryoyu desen çok sevdim diyemem. Bir tek Lee Min Ho kurtarmış diziyi, tüm yapımı tek başına kucaklamış resmen. Ama cidden sözleri anlamasanız bile bu şarkı insanın kalbine kalbine dokunuyor.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top