1) 2PM - Right
Yıllar önce bir arkadaşıma 2PM'i sevdirme görevini üstlenmiştim. Aklıma gelen her şarkıyı söyledim indirsin diye. Kendisi hepsini dinlemiş lakin çok da bayılmamış, biraz daha araştırayım derken bu şarkıya rastlamış. Ve sonunda onu 2PM hayranı yapan bu şarkı olmuş. Ben ne yalan söyleyeyim o söyleyene kadar bu şarkıyı dinlememiştim. Yahu ne güzel şarkıymış diyerek listeme katma hikayem tam da böyle oldu. :)

2) Secret - YooHoo
Sevdiğim bir kız grubunun yine severek dinlediğim bir yaz şarkısı. Yaz ayları için biçilmiş kaftan bir şarkıdır. Klibi de cıvıl cıvıldır, renklidir. Çok fazla popüler olamamış bir şarkı olsa da benim için değerli bir şarkıdır.

3) Hong Jin Young - My Love
Daha önce hayranı olduğum bu kızı anlatmıştım size. Önceki ayların listelerinde Love's Battery ve Boogie Man şarkıları da yer almıştı. Bu ayki listemizde ise en sevdiğim şarkısını sizlere tanıtmak benim için bir zevktir efendim. Her şeyi geçelim, klibi bile bir kere izlenilmeyi hak ediyor bence. Sözleri kolay, ritmi yine trot formatına yaklaştırılmış bir şarkıdır. Baldır bal... ^^

4) Wonder Girls -The DJ is Mine
Aslında bu şarkıları yerine başka bir şarkılarını indirip telefonuma atmak istemiştim. Ama nasıl olduysa oldu bu şarkıyı yükledim telefona. Yahu nerede benim istediğim şarkı derken bir iki dinledim bu şarkıyı. Daha önce hiç bu kadar güzel bir şarkıyı yanlışlıkla indirmemiştim.  :D

5) FT Island - Girls Don't Know
Böyle media playerın karışık moodunda tesadüfen seçtiğim listeme bir FT Island şarkısı daha girince çok çok mutlu oluyorum. Hep aynı şeyi söylüyorum, ama evet o güzel Oh Won Bin'li zamanlardan... Bir kızın, kızlar aşkı bilmez uleyyyn diye avaz avaz şarkı söyleyerek duygulandığına denk gelmemişsinizdir değil mi? Çünkü henüz beni tanımadınız. Ben bu şarkıda öyle böyle değil, bildiğin dağıtıyorum kendimi. Bu durumu Hong Ki'nin muhteşem sesine borçluyum.

6) Super Junior - A Short Journey
Sözlerini biasım Eunhyuk'un yazdığı, müziğini Donghae'nin yaptığı, tüm üyelerin askere giden Kang In için söylediği çok anlamlı bir şarkıdır. %100 EunHae yapımı bir şarkıdır. Sözlerini Eunhyuk'un yazdığını duyunca daha bir ilgimi çektiğini inkar edemem. Çok saf, çok duygu dolu, kardeşlik dolu bir şarkı... :)

7) MBLAQ- Oh Yeah
MBLAQ'in ilk dinlediğim şarkısı diye anarım hep bu şarkıyı. MBLAQ ile ilk olarak 2009 yılının sonlarında Idol Army programında tanışmıştım ben. Bu şarkı da o programlarının başında jenerik müziği olarak kullanılıyordu. Doğal olarak ilk olarak bunu dinlemiştim MBLAQ şarkısı olarak. Son zamanlarda MBLAQ'in kesin olarak ayrıldığı dedikodusu üzerine, bu durumu ne kabullenmiş ne de reddedebilmiştim. Ama bebeklerim kardeşliklerini bir kere daha gösterip ayrılmadıklarını bizlere gösterdiler. Nasıl kıvanç içindeyim anlatamam size.

8) Shinee - Ring Ding Dong
Shinee'nin bugünkü Shinee olabilmesini bu şarkıya borçludur diyebiliriz aslında. Kime Shinee desen bu şarkı gelir aklına ilk. Son bir kaç albümleri beni yeterince memnun etmedi. Umarım gelecekte bu seviyede şarkılarla bizleri mutlu ederler. Ama şunu da söylemeliyim... Super Junior'u bu işin dışında tutuyorum, onları sevmeyen tek bir insan daha tanımadım. Şu anda SME'de gönülden ve samimi bulduğum tek gruptur. Samimi bulmadığım diğer gruplar zaten yavaş yavaş çatırdıyorlar. Sakın yanlış anlamayın anti değilim. Ama ne yapsam da sevemedim diğerlerini.

9) HowL & J - Perhaps Love (Goong OST)
Goong yani Düşlerimin Prensi dizisinin en çok özdeşleştiği dizi müziğidir. Çok da meşhur olmayan ama güçlü iki adet müzisyenin dizi için seslendirdiği muhteşem bir şarkıdır. Kaç yıl geçti üstünden, ama hala keyifle dinlerim bu şarkıyı.

10) Shim Eun Jin - My Love (My Little Bride OST)
İlk izlediğim Kore filminin kelimelere sığmayan güzellikteki film müziği. Şarkıyı her dinlediğimde adeta filmi yeniden izlemişim hissi veriyor bana. Ama hani düşünüyorum da filmi olmasa da dinlenebilecek çok şeker bir şarkı. Şarkıyı dinlerken aklıma hep böyle masum çocukluk aşkları falan gelir.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top