Karizmadan Kaçış ya da Yedi Kesik Efsanesi şeklinde çevirileri mevcut. Benim ilk izlediğim Kore filmleri arasında sayılabilir. Aynı zamanda başroldeki kızımız Yoon Eun Hye'nin yer aldığı benim izlediğim ilk yapımdır. Evet, Düşlerimin Prensi bile yoktu o zamanlar. Yani vardı da henüz TRT tarafından keşfedilmemişti. Hatta Düşlerimin Prensi'nin son bölümünün yayınlandığı gün bu film gösterime girmiştir. Yoon Eun Hye'yi ben bu filmle tanıdım ve sevdim. Erkek başrol oyuncusu çok da tanınmış sayılmaz ama onun da epey bir filmde, dizide oynamışlığı vardır. Komedi ağırlıklı bir filmdir. Her bir oyuncusu günümüzde ya komedyenlik ya da sunuculuk falan yapmaktadır.



Adı: Escaping from Charisma
Yönetmen: Kwon Nam Ki
Yapımcı: Song Byoung Joon
Yazar: In Eun Ah
Türü: Romantik, Komedi, Aksiyon, Okul
Süre:  100 Dakika
Yıl: 2006

Filmimiz bir dövüş sahnesiyle başlar. Yedi kesicinin efsanesi. Bu efsaneye sahip olan çocuk söz konusu liseye yeni transfer olmuştur. Namını da duymayan kalmamıştır. Efsaneye göre kurbanlarına 7 cm kesik bırakmaktadır bu çocuk. Lakin bu efsane kulaktan kulağa gelip gittikçe büyümüştür ve artık tüm okul bu çocuktan korkmaktadır. O okula transfer olmadan önce kabadayılık yapan üç çocuğun da hakkından tesadüf eseri gelmesinin de bir payı var tabi bu şöhrette. Sınıfta sürekli eziklenen çocukla da arkadaş olacaktır. Evet esas oğlumuzu tanıdık, ya esas kızımız!



Esas kızımız tam bir erkek fatmadır. Çocuğumuzun da dahil olduğu sınıfın sınıf başkanıdır. Spor salonununda kendi başına boks yaptığı sırada esas oğlumuz kızımızı seyretmektedir. Lakin kız olduğunu bilmeden. Kız olduğunu öğrendiğinde de kızımıza yakalanır. Ondan dayak yememek için de ondan hoşlandığı yalanını söyler, ama aslında hoşlandığı başka bir kız vardır. Durum burada karışacaktır. Bu da yetmezmiş gibi bir de daha önceden kavga ettiği çete de esas oğlumuzun peşine düşecektir. Filmde bir de iki adet öğretmenimiz mevcut. Ben onların sahnelerine de çok gülmüştüm doğrusu. Evet, acaba esas oğlumuz gerçekte aşık olduğu kıza mı kavuşacaktır? Yoksa erkek fatma sınıf başkanına abayı yakacak mıdır? Peşindeki çeteden nasıl kurtulacaktır?  Çok keyifli bir lise filmine hazır olun derim ben.


 "7cm! O her zaman yendiği kişilere bu işareti bırakır. Lakabının 'Yedi Kesici' olmasının sebebi bu. Ve o bizim okulumuza transfer edildi!"

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top