Neredeyse Aşk... Kim Ha Neul ve Kwon Sang Woo'dan harika bir film. Özellikle Kim Ha Neul'ın yer aldığı her yapımı gözüm kapalı izlerim. Hem benim zevkime uygun yapımlarda yer alır, hem oyunculuğu harikuladedir, hem de kişilik bakımından çok doğaldır. Eğer ki bir de başrolü paylaştığı erkek oyuncuyu seviyorsam tadından yenmez.


Yalnız bu film konusunda uyarı yapacağım. Benim göz kararı istatistiklerime göre bu filmi %80 çok sevse de %20 lik bir kesim sıkıcı bulmuştur. Bana soracak olursanız, içinde Jackie Chan geçtiği için ayrı bir sempati beslediğim bir filmdir. Ama üst üste bir çok kez izlemem, nitekim izlemeye yüreğim dayanmaz. Lakin izlenmeyi de iliklerine kadar da hak eden bir filmdir. Çok mu karışık anlattım bilemiyorum ama anlamışsınızdır umarım.


Adı: Almost Love
Yönetmen: Lee Han
Yapımcı: Lee Ji Seung
Yazar: Lee Han
Türü: Romantik, Komedi, Dram
Süre:  116 Dakika
Yıl: 2006



Bu seferki filmimizde romantik komedilerde çok sık rastlanan bir konu var. İki çocuklu arkadaşının aşklarını konu alıyor. Kızımız topluluk karşısında konuşmaktan korkan, ama aynı zamanda oyuncu olmak isteyen bir öğrencidir. Oğlumuz ise idolü Jackie Chan gibi usta bir oyuncu olmak isteyen bir taekwando öğrencisidir. Hatta bu hayalini gerçekleştirmek için sürekli aksiyon filmlerinde dublör olarak çalışır. Bu ikili ilkokuldan beri çok yakın arkadaşlardır. Birbirlerinin her şeyini bilirler ve sürekli birbirlerine sataşırlar. Tek eksik aşklarıdır. Amaaa kızımızın bir de sevgilisi vardır.  Bu noktada aşk biraz gecikecektir. 


Kızımızın sevgilisi de esas oğlumuzla bir kız arkadaşını tanıştırır ve iki eski arkadaşın arası açılmaya başlar. Tam barıştıkları ve her şeyin iyi gittiği zamanda ise esas oğlumuza bir araba çarpar ve bacağını kaybeder. Bu kısım hariç filmimiz tamamen bir romantik komedidir. Ancak bu sahneden sonra film salya sümük bir drama dönüşür. Gencimiz artık Jackie Chan olma hayalinden vazgeçmek zorundadır. Lakin ya aşkı? Peki kızımızın oyunculuk hayali ne olacaktır?


"On yaşındayken tek başına dolaşan, sadece dövüşte iyi olan biriydim. Çocuklar için bir arkadaşının olmaması, herkesin çift olarak geldiği bir buluşmada sevgilisiz tek kişi olmak, boş eve dönüp, sabaha kadar içmek gibidir. Ama yine de bir çocuk benimle konuştu. Bu benim dostum, Kim Dal Rae'ydi."

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top