Yazı dizisinde kronolojik sıradan biraz sapmıştım. Anlatmadığım en eski ne var diye bir bakındım, elimin altında görselleriyle birlikte duran bu konuyu sizlere sunmak için kolları sıvadım. Yıl 2009. şarkıcı ve oyuncu Yoon Kye Sang bir belgesel dolayısıyla geliyor ülkemize. Fotoğraf çekerken fotoğrafları da çekiliyor, aynı anda da program çekiliyor. 20 bölüm çekilmiş.  


Youtube da Türkçe altyazılı olarak bir arkadaşımız eklemiş parça parça. Oradan öncelikle bir izlemek istersiniz ilk bölümü ekliyorum. Videoyu ekleyen arkadaşın sayfasına girerseniz diğer bölümlerine de ulaşabilirsiniz. Çevirmen arkadaşlara teşekkürler!


İzleyeli epey oldu, yeniden izlemek de gelmedi içimden açıkçası. Bölümleri izlerken beni rahatsız eden bazı şeyler olmuştu. Bazı insanların gruba resmen musallat oluşunu hatırlıyorum. Bir de gruptaki kızların sürekli iltifatlarla abiye yürümesi illallah ettirmişti. :D Onun dışında Yoon Kye Sang dersini çalışıp gelmiş, gezdikleri yerler hakkında gruba sürekli bilgiler vermekteydi. Hatırlayabildiklerim bunlar. En iyisi siz kendiniz izleyip karar verin. :D


Epey fotoğraf var, internet ortamında daha da olması lazım. Ama ben kalitesi en iyi olanları aldım ve facebook sayfasında klasör yaptım. Bakmak isteyenler için link bırakıyorum. 

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top