(Fujifilm ekibiyle toplu selfiemiz.)

Bir iki hafta önce eski Kore hayranlarından bir arkadaşım sayesinde haberdar oldum bu etkinlikten. Kendisi benim de ilgileneceğimi düşünüp etiketlemiş. Nitekim öyle de oldu. Sağol Dilekçim! ^^ Üniversiteden arkadaşım Sümeyra da bu etkinlikte olmak isteyince bana sevinçten Hüloğğğ demek düştü. :) Etkinliği düzenleyen benimlegez blogunun sevimli sahibesi Oya hanım önderliğinde ve Fujifilm sponsorluğunda yapılan bir etkinlikti. Makinalar ve minik bir fotoğrafçılık dersi onlardan, kabiliyet ve ilham da sizden. Oya hanım ise yalnızca çektiğiniz iki kare fotoğrafınızı istiyor o kadarcık.

(Fujifilm showroomunda minnak ders sırasında.)

Güzergahımız ilk adımı Karaköy'in Fujifilm Showroomunda başladı. Kısaca yapılacak etkinlik anlatıldı ve en basitinden bir fotoğrafçılık dersinin ardından toplu fotoğrafımızı da çekip düştük yollara. Acemi acemi yolda ne bulursak çeken ekibimiz bir süre sonra sen beni çek ben de seni çekerim şeklinde organize oldu. :D Karaköy'deki güzergahımızda bir sonraki durağımız Salt Galata kütüphanesi oldu. Zaman zaman bu ışıkta nasıl fotoğraf çekilir, bu açıdan çekersek nasıl çıkar gibisinden tavsiyeler aldık hocalarımızdan. Arada bir pencere önü mankeni de oldum sayelerinde.

(1 saatlik mola sırasında bana bir günlük verilen fotoğraf makinasını çekmeyi akıl edebildim.)

Oradan Galata'ya doğru çıktık ve 1 saatlik molanın ardından yine aynı yerde buluştuk. Karaköy'e geri inerken de yıllardır aklımızı kurcalayan zıplayan arkadaşımızı havada nasıl yakalarız sorusuna yanıt bulduk. Sağolsunlar gayet anlayışlı şekilde yavaş yavaş deneyerek öğrettiler bize. Karaköy - Galata güzergahında fotoğraf çekmek çok eğlenceliymiş cidden. Bir de arkadaşlarla kafile halinde gezince daha bir baldan tatlı hale geliyor. Çektiğim fotoğrafları burada değil de instagram hesabımda yavaştan paylaşmaya başladım bile. Dilerseniz hesabıma beklerim! :)


(Oya hanım'ın etkinlikte Salt Galata'dan çektiği ve facebook sayfasında paylaştığı fotoğraf.)

Oya hanıma ve Fujifilm ekibine bu keyifli gün için nasıl teşekkür etsem az. Eğer ki aman bir sonraki etkinlikte bizim de haberimiz olsun, biz de bu keyifli ortama ortak olmak istiyoruz derseniz Oya hanımın sayfasına davet etmek isterim sizleri. ^^



0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top