Dün yani 30 Eylül'de Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nda gerçekleşen tam adıyla Kore Kültür Şenliği Kral ve Kraliçenin Türkiye Gezisi etkinliğine katıldım. Her etkinlikte olduğu gibi bu etkinliğin de benim için en büyük getirisi kurulan güzel dostluklar ve yeni arkadaşlıklar oldu. smiligperi Huri, galatadanbakınca Müfide, Rotasız Agashi Hazal, Güney Kore Gezisi Enver, Güney Kore'de 20 Gün Ece, Sevde, Dilek, Melih, Zehra, Gül, Pelin, Emine ve daha niceleri...  Ama tamam da bağane hacı senin arkadaşlarından, ne oldu yani etkinlikte derseniz kısaca özetlemek isterim. :)


Gönüllü olmamdan dolayı biraz erken gitmiştim etkinliğe, hazırlık süreci biraz ağır ilerlese de sonunda kalabalık salonu doldurmaya başlamıştı.


Üst katta özellikle Kral ve Kraliçenin hanbokları olmak üzere bir sürü hanbok sergileniyordu.


Benim favorim bu oldu açıkçası. :D


Kalabalık iyiden iyiye oluşmaya başladığında Kore Turizm Organizasyonu'nun hazırladığı broşürlerden dağıtmaya başladık. Evet o broşür dağıtanlar arasında en şuurunu kaybeden kişi benim sanırsam. :)


Minik bir fotoğraf sergisi de vardı. Ece Yıldırım arkadaşımızın bizzat çektiği fotoğraflar sergilendi. Onlardan bir kaçı...


Standları gezdik bir güzel, çok fazla stand olmasa da azla yetindik. Bir Kore gazisi ve onun baktığı Koreli yetim kızı anlatan Ayla filmi afişi. 


Sonra salona geçildi. Hanbok giymiş arkadaşlarımız Kore tarzı selamlamalarını gerçekleştirdi teker teker ödüllü yarışma için. Korelilerden oluşan jürimiz de oyladı. 


Bittikten sonra kokteyl kısmına geçildi. O sırada fandomlarını delicesine tanıtmak isteyen kızlara rastladım. Yazıktır ya beğenin arkadaşlar şu sayfayı! ^^


Gazilerimiz de çağrılmış etkinliğe. Yazık hepsi de oturmuşlar bir köşede. Ben de fotoğraflamak istedim hepsini. :)


Konser oldu daha sonra. Kpop Akademi Türkiye'nin hocası Shin Gung bey çıktı şarkı söyledi. Bu kısımdan sonra ben ayrıldım etkinlikten. Daha sonra görgü yarışmasının kazananı açıklanmış galiba o kısmı kaçırdım.


Bu arada kiminle tanışsam beni hiç görmemiş hiç tanımamış oluyor, blogumu söyleyince aaaaa o sen misin gibi bir tepkiyle karşılaşıyorum. Hep mi aynısı olur yahu! Evet ben bu üstteki arkadaşın ta kendisiyim. :D

Fotoğrafların hepsine bakmak isterseniz facebook sayfama beklerim!

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top