1) Uhm Jung Hwa - Betrayed of Rose
Geçen yazdan beri Kpop listesi yapmamışım. Shame on me! diyorum kendime. Aklıma ilk gelen şarkılarla yaptım bu seferki listeyi. Ne bir tema, ne tek duyguyla seçilmiş şarkılar değildir. Hatta bir çoğu birbirinden oldukça bağımsız şarkılardır. Sıralama da karışıktır. Aman ilk sırada bu şarkı var en iyisi buymuş demeyin.
Return of Superman izleyicileri zaten bu kadını minnoş Jion'un halası olarak tanıyordur. Ama ben Jion'u Uhm Jung Hwa'nın yeğeni olarak tanımıştım. Ki çok severim ben bu kadını. Bu aralar çok sık dinlediğim bir şarkı olması dolayısıyla da aklıma ilk düşen şarkıdır. 97 yılı çıkışlı bir şarkı olması sebebiyle belki de bir kısmınızın doğmamış bile olabileceği günlerde olduğunu düşünüyorum. Vardır belki 97 yılından sonra doğan takipçilerim.

2) TVXQ - Mirotic
TVXQ'ün dağılmadığı günlerden bir şarkı paylaşarak Cassiopeia'ları duygulandırmış olabilirim. Ve her seferinde söylerim K-Pop'un ilk dönemleri kesinlikle daha kaliteli ve daha samimiydi. En eski gruplar şimdilerde bir bir yeniden birleşmeye başlayıp yıllar sonra çıkış yaptılar. Darısı bu canların başına. Şarkıya gelirsek kışkırtıcı bir şarkıdır bir bakıma. Bir dönem varyetilerinin vazgeçilmez şarkısı olmuştur.

3) 2NE1 - I Don't Care
Şu sıralar 2NE1 kafasındayım hatrı sayılır şekilde. Hani şu güçlü, intikamcı, atara atar gidere gider tarzları ruh halimi yansıtmakta. 2NE1'ın ilk dinlediğim şarkıları buydu yanlış hatırlamıyorsam. Keşke bu şarkının klibindeki gibi zamanı durdurup sevmediklerimizin ağzına kürekle vurup kaçabilsek. :D

4) U Kiss - Shut Up!
Evli iki üyesi bulunan ilk grup oldu U Kiss. Ben eski üyelere de üye gözüyle baktığım için gruptan kim çıktı kim var tam bilmem panpalar. O yüzden ikisinden birisi çıkmışsa ses etmeyin he deyin geçin. :D Neyse işte önce miniminnak Dongho beni everin diye çıktı ortaya. Ya dedik senin yaşın kaç başın kaç, daha dün totonu bezliyorduk falan. Yok dinlemedi güzel karısıyla dünya evine girdi. Sonra da instagramdan bir itirafla öğrendik ki Eli bir yıldır evliymiş bir de karısı hamileymiş. Haydaaaa! Eli benim gruptaki biasımdı, o yüzden ufak bir ayyy ettim ama çabuk geçti. Normalde idollerin Korece yazdıklarını okumam instagramda, üşenirim. Ama baktım epey uzun yazmış, dedim açılın ben doktorum olayı el koydum. Okuduğuma önce inanamadım, acaba dedim çeviri hatası mı yapıyorum. Ama olayın gerçekliği çok geçmeden açıklandı. İki gencimize de mutluluklar dileyip bu harika şarkı için kendilerine teşekkür ediyoruz! ^^

5) 2PM - I'm Sorry
Hani böyle bir ritim vardır aklında bir şarkıya dair. Birine anlatmaya çalışırsın ismini öğrenmek için. Bak bak dinle nınıınnnıııııığğğnnnn diye mırıldanırsın yine de anlamaz ya. Ben bu şarkı için çok kez yaşadım o hissi. Lan ne biçim şarkıymış her seferinde adını unutuyorum şarkıyı dinlemek istediğimde. :D  Klibi yok bu şarkının esasen, ama olsaydı eğer 2PM'i şöyle seksili bir koreografide görmek isterdim bu şarkıda.

6) Norazo - Superman
Norazo, yaklaşık 10 yıldır aktif olan iki kişili bir müzik grubudur. Dinlediğim bir iki şarkılarında en sevdiğim budur. Çok öyle aman müziği kaliteli, yok sesler şahane ayaklarına yatmayacağım, sırf eğlenceli olduğu için dinliyorum bu şarkıyı ben.


7) Mighty Mouth & Soya - Tok Tok
Yine bir eğlenceli şarkı daha. Mighty Mouth da iki kişi bir grup. Daha çok bir rap grubudur. Bir kaç skandal dolayısıyla hatırlıyorum nedense ben kendilerini. Şu günlerdeki popülerliğinin derecelerini bilmiyorum açıkçası. Ama açıkça söylemek gerekirse benim çok da ısınamadığım bir gruptur. Bu şarkılarını da yaz günlerinde dinlemenizi öneririm, sanki yaz şarkısı gibi geliyor bana hep.

8) Park Hyun Bin - Just Trust Me
Trot şarkıları ne denli sevdiğimi bilen biliyordur artık. Bu şarkı da artık trot dünyasının kült şarkılarından biri durumuna gelmiştir. Sanki ufaktan bir dizi müziği havası vardır şarkıda. Bir çok dizide de bu şarkıya ya da oppana bir kere güven şeklinde atıfta bulunulduğuna rastlamışsınızdır kesinlikle.

9) Kim Dong Hee - When Breaking Up in Silence
En sevdiğim Korece şarkıyı söyleyen şarkıcının bir başka şarkısıdır. K-Pop hayranları çok bilmez. Ama ben akşam sabah dinlerim bu şarkıyı. Korece bilmeseniz bile ağlatabilir bu şarkı sizi, olamaz böyle etkileyici bir ses hacı ya. Hani şu listeyi sıralamalı yapsaydım belki de bir numaram bu olurdu.

10) Clover - A Guy Who I Know
Son olarak da kop kop bir şarkıyla listeyi bitireyim dedim. Keyfiniz bozuksa bir kez yüksek seste açıp kendinizi kaybedebilirsiniz, öneriyorum. Clover dediğimiz de üç kişilik bir gruptur. Normalde tek tek ayrı aktif olan şarkıcılardır. Lakin birlikte bir kaç çıkış yapmışlardır. Bence enerjileri birbirleriyle çok uyumlu, daha çok albümünü görmek isterim bu grubun.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top