Ben hep derdim insanda Park Shin Hye şansı olsun geri kalan her şey hallolur diye. Kendisini çok mu sevdiğimden? Yok aksine çok da haz etmem ben bu abladan. Lakin dizilerde oynadığı oyuncular bakımından hep şansın dibine dibine vuran bir arkadaştır. Son zamanlarda da Aslı Enver hakkında capsler, haberler gördükçe aklıma acaba hangisi daha şanslı sorusu gelip duruyor. İkisinin de oynadığı dizlerden fotoğrafları paylaşıyorum. Siz karar verin hangisi daha şanslı. Ama eğer ki Aslı Enver şansının bir Kore versiyonu olacaksa bence bu kesinlikle Park Shin Hye olacaktır.

Aslı Enver mi?

 Park Shin Hye mi?

4 yorum Blogger 4 Facebook

  1. Park Shin Hye kesinlikle çok şanslı .The Heirs bile tek başına yeter.
    Lee Min Ho ,Kim Woo Bin,Choi Jin Hyuk ,Kang Min Hyuk ,Park Hyung Shik .Beşi bir yerde.
    Adaletin var mı dünya ? diye soruyor ve susuyorum. -Nil-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Heirs kesinlikle bambaşkaydı. Ama ben en çok You Are Beautiful'dayken kıskanmıştım kendisini. Where is adalet?! :D

      Sil
  2. Bencede Shin Hye çok şanslı.

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top