Bloguma ufaktan bir Kore hayranları rehberi misyonu yüklemiş gibi hissediyorum. Belki de o yüzden bu tarz konulara da yer vermek istiyorum. İlk grup olarak da Super Junior'ı seçmek istedim. Herkes mutlaka biliyordur tabi ki ama ben de bir vereyim, belki takip etmek isteyenler vardır. :D Ama birkaç uyarı yapayım Super Junior derken, alt grupları vs. hepsini kattım içine. Yani Henry, Zhomi gibi Çinli üyeler ya da Hangeng, Kibum gibi eski üyeler falan da dahil. Bir de bazılarının hesapları haftalardır kullanılmıyor. Ancak sahiplerinin bilinen tek hesapları aşağıdaki gibidir. Haydin keyifli takipleşmeler! ^^


Siwon
siwon1987  

Leeteuk
 
Eunhyuk
eunhyukee44 

Kangin

Yesung

Shindong

Donghae

Heechul 


Zhomi
zhouzhoumi419 

Henry

 Sungmin
imsmlee

Kibum
mub_ik_mik

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top