Sosyal medya ile ufaktan ilgisi olan herkes mutlaka duymuştur bu kampanyayı aslında. Ama ben yine de elimden gelen herkese duyurmak istedim. Bir kaç sene önce de yine Uzadoğu'da "Köpekler et değildir!" ve "Köpek kardeşlerimizi yemeyelim!" gibi sloganlarla ufak çapta bir kampanya başlatılmıştı. Ama kimse böylesine takmamıştı bu durumu, böyle galeyana gelmemişti millet. O yüzden bu kampanyaya çok sevinmiştim ilk gördüğümde. Şimdi orada Kurban Bayramına laf atacak marjinal arkadaşlar vardır, biliyorum. Arkadaşlar size şunu söyleyeyim, ikisi kesinlikle aynı şey değil! Size kampanyanın linkini vermeden önce şu siteye bakmanızı öneririm. Fotoğrafları blogda özellikle paylaşmak istemedim. Çünkü benim yüreğim kaldırmadı hepsine bakmaya, o yüzden isteyenler baksın diye sadece sayfanın linkini veriyorum.

Son olarak da kampanyanın linkini vereyim. Tabi ki klavye kahramanlığı yapmak kolaydır. Ama bizim elimizden de şu an bu kampanyaya imza atmaktan başka bir şey gelmez.

Yulin Köpek Yeme Festivali'ni Durdurun Kampanyası İçin Tıklayınız!


"Yulin Köpek Yeme Festivali'ni durdurmak için acil yardımına ihtiyacımız var. 21 Haziran 2015'te gerçekleşecek festivalde, sayısız masum köpek öldürülüp yenilecek. Dünyanın en vahşi festivali, Çin'de yıllardır süren bir gelenek. 2011 yılında tepkiler üzerine festival iptal edilmişti. Bu yıl da festivalin iptal edilip, yasaklanmasını sağlayabiliriz.
Eğer festival yapılırsa, insanoğlunun en iyi dostları köpeklerin binlercesi, acı çekecek, kesilecek, ölene kadar dövülecek, canlı canlı derileri yüzülecek.
Zamanımız çok az. Bu köpek katliamı gerçekleşmeden, seslerimizi birleştirip binlerce masum canı kurtarabiliriz. Şimdi hep beraber, kendini koruyamayan bu masum canların sesi olalım. Onları kurtarmak demek insanlığımızı da kurtarmak anlamına gelecek.
Sen de patini kaldır ve imzanı ekle!"

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top