Aynı yazının bir de kız versiyonunu yazmıştım. ( bknz: Kız Grubu Hayal Takımım ) Yahu bir de erkek versiyonunu yazayım ya dedim kendi kendime. . Banane la senin biaslarından, hayal takımından derseniz ona eyvallah! :D

İlk sırada en sevdiğim grubun en sevdiğim üyesi. 2PM Nichkhun! Evet Nichkhun ile çok çalkantılı bir ilişkimiz var doğrudur. :D İlişkisi olduğu dönemler Khun'dan ziyade Jun K.'ye kaydığım da doğrudur. Ama şimdi doğruya doğru Khun benim için bir numara. :)

İkinci sıradaki üyemiz Super Junior'un söylenene göre "en çirkin" üyesi Eunhyuk! Ama halt etmişler anacım bence çirkin falan değil. Bak Music Bank'te bir kaç metre ötemde gördüm, vallaha çirkin değil bacım. :D Öteden beri Leeteuk ile birlikte hep en sevdiğim üyelerdi. Lakin daha sonradan sempatim Eunhyuk için biraz daha sivrildi. :)

Üçüncü sıradaki üyemiz Shinee Minho! Aslında bir ara uzun bir süre Onew idi biasım, ama bir süredir Minho'da karar kılmış durumdayım. Hello Baby'yi ne zaman izlesem Minho aşkım depreşiyor o da ayrı tabi. ;)

Dördüncü üye Ze:A Dongjun! Benden yaşı küçük olan ilk biasımdır bunu da burada açıklayayım. :D 2PM'in uzun bir süre skandallarla uğraştığı, çıkışının ertelendiği dönemde avunduğum isimdi kendisi ve grubu. 

Beşinci üyemiz MBLAQ Seungho! Bu arada MBLAQ ayrılsa da ben hala kendilerini 5 kişi olarak görüyorum onu belirteyim. Beraber çıkış yapmamaları önemli deği benim için, onlar 5 kişi aga. Minho örneğimizdeki gibi Seungho'ya da Hello Baby'de aşık olmuştum. Demek ki neymiş, baba olacak adamlar ağırlıklı olarak benim ideal tipimmiş. :D

Altıncı üyemiz FT Island Seunghyun! Aslında benim ilk biasım eski üye Oh Won Bin idi. Lakin kendisi gruptan ayrılınca Lee Hong Ki'ye devretti bu unvanı. Ve de senelerdir öyleydi. Taaaaa ki Music Bank'e kadar. Bir süre gözümün için bakan bu üye aniden biasım oldu. Oysa ki Music Bank öncesi en sevmediğim üyeydi. İşte fan service bunun için önemli. :D

Yedinci üyemiz B1A4 CNU! Benim görünüş olarak ideal tipim uzun saçlı erkeklerdir. Ve bu arkadaşı uzun saçlarıyla ilk gördüğümde sanki Eros'un okunu yemiş gibi hafif kalp çarpıntılarıyla durumun gerçekliğine inanamamıştım. ^^

Sekizinci üyemiz Boyfriend Donghyun! Grubun babası olan bu arkadaş coolluğun dibidir. Şarap gibi de yaşlandıkça karizmasına karizma katıyor kendisi. Ufaktan bana hep Eunhyuk'u anımsatır ama ben de neden olduğunu anlayamadım henüz. 

Dokuzuncu üyemiz Beast Dongwoon! Bence Beast grubundaki açık ara en yakışıklı üyedir. Music Bank'te bunu test ettim onayladım. Tecrübe ile sabittir! :D Kendisi tam olarak Koreli'ye benzemez, hatta hayranlar arasında "Arap Prensi"olarak anıldığını duymuştum.

Onuncu ve son üye CN Blue Jung Shin! Genellikle en az sevilen üyedir. Ama benim tuhaflığım olsa gerek bence en tatlı üyedir. Tabi uzun saçlı olmasının da bunu söylememe etkisi büyük. :D Uzun saçlı erkeklerin nesli tükenmemeli bence.

1 yorum Blogger 1 Facebook

  1. Gözlerim direkt CNBLUE yu aradı :D görmeseydim üzülürdüm ne yalan diyim :D

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top