6 yorum Blogger 6 Facebook

  1. Tomer Korece kursu kapandı biliyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır. Diğerlerini bilmemekle beraber Taksim şubesi hala hizmet vermekte. :)

      Sil
  2. Merhaba :) Öncelikle bilgilendirme için teşekkürler. Korece kursu nerdedir, ne zaman başlar diye araştırırken detaylı bilgi bulabildiğim yerlerden birisi blogunuz. Siz daha önceden gitmişsiniz ama hala devam ediyo musunuz? Kurstaki eğitim gerçekten yararlı mı? Bir kurda ne kadar ilerletebilirim? Kontenjan sınırlı mı? Öğrenci belgesi istiyolar mı yoksa öğrenci kartım yeterli olur mu?
    Sorularım şimdilik bu kadar uamarım fazla olmamışımdır. :)

    YanıtlaSil
  3. Evet şu an hala devam ediyorum. Bu hafta sınavım var, orta seviye bitecek, ama ileri düzeye gidip gitmeyeceğim henüz belli değil. Bu tabi ki insandan insana göre değişir, ama bana büyük yararı oldu. Bir kurda çok fazla ilerlemez diye düşünüyorum, ama ben 4. kurdan başlamıştım kursa ve diğer arkadaşlardan biraz eksiktim. Lakin çok çalışarak kapattım arayı ve sadece bir kurda epey ilerleme kaydettim. Hocalar her türlü desteği, bilgiyi sunuyor size, yani olay sizin hevesinize kalmış. :) Kontenjan sınırlı olmuyor genelde, yani en azından bu güne kadar kursa gelmek isteyip de geri çevrileni duymadım. ^^ Öğrenci belgesi değil de kayıt yaptırılırken öğrenci kartınızın önlü arkalı fotokopisini istiyorlar, öğrenci indirimi yapabilmek için. Senede bir isteniyor bu belge.
    Eğer aklınızda başka bir şey varsa çekinmeden sorabilirsiniz... ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu kurstan sonra ortalama olarak seviyemiz ne olur ? Diğer dillerdeki gibi ezbere mi dayanıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kurları tamamladığınız taktirde, ki toplam dokuz kurdur, ileri seviyeye gelebilirsiniz. Malesef Korece'de ezber gibi bir durum pek geçerli olmuyor zaten malesef. Alfabesi dolayısıyla ister istemez kelimeleri ya da gramerleri iyice öğrenmediğiniz taktirde konuşamıyorsunuz zaten.

      Sil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top