Bugün iki tane etkinliği sizlere de bildirmek istedim dostlar.  Kronolojik sırayla başlayayım dedim ve önce bu pazar olacak bu etkinliği size duyurmak istedim. Birkaç keredir önünden geçişimde hep birgün buraya da gelmek lazım diye içimden geçirdiğim yer, Japon bahçesi! Bu pazar kısmetse ben de gideceğim etkinliğe. Çok merak ediyorum, özellikle cosplay yarışmasını ve bonzai sergisini. ^^



"İstanbul, Sarıyer’de bulunan Baltalimanı Japon Bahçesi’nde geleneksel kültürden pop kültürüne kadar geniş alanda Japon Kültürü tanıtım etkinlikleri düzenlenecektir. Baltalimanı Japon Bahçesi, Yamaguchi ili Shimonoseki şehriyle İstanbul’un kardeş şehir dostluğunun bir anısı olarak 2003 yılında inşa edilmiştir.(1972 yılında her iki şehir arasında kardeş şehir anlaşması imzalanmıştır.) Bu bahçe bugüne kadar her mevsimin etkinliği düzenlenmiş olup, halkın dinlenebileceği bir yer olarak görülmüştür.
Sonbaharın canlı gökyüzünün altında, milliyet veya yaş fark etmeksizin herkesin eğlenebileceği bir etkinlik hedeflenmektedir. Değerli katılımlarınızı beklemekteyiz.


Tarih:  26 Ekim 2014/ Saat 13:00-17:00
(Yağmur yağsa da etkinlik gerçekleşecektir.)

Yer:  Baltalimanı Japon Bahçesi
(Baltalimamanı Devlet Kemik Hastanesi Karşısı)

Etkinlikler: Cosplay Yarışması, Koto Konseri, Japon Müziği DVD Gösterisi, İaido Gösterisi, Çay Töreni Gösterisi, Bonsai Sergisi, Japon Tanıtm Standı, Suşi İklamı v.b.

※ Etkinliğimiz ücretsizdir."


6 yorum Blogger 6 Facebook

  1. Aslında ben bayağı yakınım yani 5-10 dakikalık yol ama kararsızım. Gitmek isterim ama böyle etkinlikler biraz şey oluyor asosyal birisi için. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de asosyal sayılabilecek bir insanım aslında, ama bu tarz etkinliklerde herkesin ortak noktaları çok olduğundan çabuk kaynaşabiliyorsun. :)

      Sil
  2. bu etkinlik haberini göreli epey oluyor o günden beri kararsızım gidip gitmeme konusunda
    çünkü kimseyi kandırabileceğimi sanmıyorum
    o güne herhangi plan yapmazsam tek başıma da olsa gidebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana çok uzak olmasına rağmen mutlaka gitmek istiyorum ben. Eğer yalnız olurum diye gitmiyorsan orada beni bulup yanıma bile gelebilirsin istersen. Ben soğuk nevale demen yeterli. :D

      Sil
  3. sanırım ben de katılacağım fotoğraf makinemle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de istiyorum fotoğraf makinasıyla katılmayı ama yağmur falan riskini göze alamadım. Halbuki çok güzel fotoğraflar çıkabilir Japon bahçesinden. :))

      Sil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top