Allah Allah yanlış mı geldik acaba? Burası Kore ile ilgili bir blog değil miydi? Ne zamandan beri kozmetik yazıları yayınlar oldu bu kız demeyin lütfen. Ben bile alışamadım bu duruma. Benim adeta Kore için bir kültür elçisi olduğumu düşünen arkadaşların bu düşüncesini yıkmak istedim. Kore hakkında her şeyi bilemem ben canlar. Tamam bildiklerim hakkında yazarım, ama her şeyi bilmem. Bu yazıyı da biraz da size belki faydam dokunur, biraz da Kore dışında bir konuda yazmış olurum diye yazıyorum.

Video blogger bir kızımızın instagram paylaşımında gördüm bu haberi. Ne zamandır almayı istediğim ürünlerin de indirimde olduğunu görünce tutamadım kendimi. Bir de kredi kartı olmayan benim gibi bir bireyin sadece kapıda ödemeyle internetten alışveriş yaptığını düşünürseniz, bu seçeneği görünce balıklama atladım diyebilirim.

12. yıl şerefine %70'e varan indirimler mevcut. 9-31 Ağustos tarihleri arasında geçerliymiş. Ayrıca kredi kartıyla yapılan alışverişlerde 30 TL'yi geçen alışverişlerde kargo bedava imiş. Benden söylemesi! :)


1 yorum Blogger 1 Facebook

  1. kozmetikburada sitesindede indirimli ürünler var gercekten cazip fiyatlar ile orayada bakabilirsiniz. https://www.kozmetikburada.com.tr/

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top