1) SS501 - Because I am Stupid ( Boys Over Flowers OST)
Skandalların sel gibi yağdığı şu günlerde hayranlıklarımızı bir kez daha gözden geçirmemiz gereken zamanlardayız canlar. Ama bu başarılı işleri taktir etmemizi engellemez tabi ki. Bir klasik haline gelmiş Boys Over Flower dizisinin yine klasikleşmiş SS501 tarafından seslendirilmiş dizi müziği. Siz en iyisi bırakın kim kimi dövmüş, kim kimden hamile, kim kimle basılmış dedikodularını. Zihinleriniz böyle çirkin şeyler için çok değerli. Bilmemize gerek yok. Onun yerine başarılı yapımları, eleştirin, sevin, taktir edin. Alın size bir tanesi...

2) Kara - Mister
Offff en sevdiğimden. Nicole ve Jiyoung'lu zamanlardan. Şimdi şöyle bir kez daha dinleyince çok uzak geçmişten bahsediyormuşum gibi geliyor. Ama hala bile efsaneleşmiş koreografisi zaman zaman kullanılıyor. Grubun dağılması ve ardından yeniden yapılanmasının ardından en sevdiğim kız grubu olma özelliğini kaybetmişlerdir maalesef. Yine de kalitelerinden pek bir şey kaybetmiş sayılmazlar.

3) Park Ji Yoon - Adult Ceremony
Yine bir klasik imgesel, karamsar Park Ji Yoon kliplerinden biri. Bazıları hiç sevmiyor, ama ben çok zevk alıyorum. Siz de yeni şirin kız gruplarından ya da sexy konsepti yanlış anlayıp orasını burasını açmaya çalışan kızlardan sıkıldıysanız bu sizin derdinize deva diyorum ben. Şarkı eski evet. Ama şimdi dinleseniz, şarkıyı seveceğinize garanti veriyorum ben.

4) f(x) - NU ABO
SM grubu olduklarından mı bilmiyorum ama ben bu gruba en baştan beri ısınamadım. Ama ön yargılı olmayayım, aklımı başıma alayım diyerek bir kaç şarkılarını dinleyeyim hele diyerek indirdim albümlerini. İşte o sıralarda dinlediğim şarkılardan biridir. Şarkı iyi, ama benim için sadece şarkı iyi. Daha fazlası değil. Neden bilmiyorum samimi gelmiyor bana bu kızlar. Amber bir nebze daha iyi gibi. Varsa oralarda f(x) hayranları nefret edecek benden biliyorum ama, Sulli olayıyla da biraz olsun sanki haklı olduğumu hissettim.

5) GD - That XX
Kiko için olduğu bariz olan bir şarkıdır. Kiko antileri bazen bu gerçeği reddetmek istiyorlar. Ama zaten bu "muamma"nın gerçekliği çok defa kanıtlandı benim gözümde. Ben de bu ikilinin beraber olmasındansa olmaması taraftarıyım. Ama bize ne arkadaşlar? Alan memnun veren memnun. Gençler sevmişler birbirlerini, bize halt yemek düşer af edersiniz. Şarkı benim için de büyük anlamlar taşıyan bir şarkıdır. Çok çok severim, ki bazen aniden bu şarkıyı dinlemeliyim diye aklıma düşer.

6) miss A -Touch
miss A'nin adını hep Miss A olarak yazıyordum. Ta ki miss A hayranı bir arkadaşımın bu konudaki hassasiyetini görene kadar. (Selam Merve! ^^) Düşündüm dedim ben de Nichkhun'un adını Nickhun olarak yazanlara kılım, kız nasıl olmasın şimdi. Haklı! Elektronik JeyyVayyPiğğ fısıltısını duymaktan çok zevk aldığım, şarkılarını, kliplerini, konseptlerini her şeyini sevdiğim bir yapımdı. Sevelim, sevdirelim... :)

7) Wonder Girls - So Hot
Yanlış hatırlamıyorsam benim Wonder Girls'ü tanıma şarkımdır bu. İlk olarak Star King'de minnak bir kızın bu şarkıda dans ettiğini izleyip, şarkıya kulak kesilmiştim. Uzmanlar söylüyor ki, artık hangi uzmanlar ben bilmem, K-Pop dalgasının tüm dünyada yayılmasında bu şarkının büyük bir payı varmış. Haklılardır.

8) K. Will -Worn Love
Dikkat! Ağır aşk ızdırabı yaşatır bu şarkı size baştan uyarayım. Sonra aman efendim nasıl şarkı önerdin bize, bu da insana yapılır mı demeyin. Hatırlamak istemedikleriniz bile varsa hepsini bile hatırlatır size. Adeta etrafınızda bir ruh emici varmışçasına kötü anılarınız gelebilir aklınıza. Hele ki sözlerini biliyorsanız ağlamamak elde değil bazen...

9) Super Junior - Mr. Simple
Bu şarkıya dair kötü bir anım var. Şöyle ki zaman Music Bank İstanbul günü. En sonda çıkan assolistlerimiz Super Junior için saatlerce ayakta beklemişim. An gelmiş Super Junior'a sonunda! Ve abimden mesaj gelir. "Nerdesin? Çık artık!" Haydaaa! Hacı bana öl de, ama bunu deme türevi yalvarışlar arasında bu şarkı çalmaktaydı. Ve ben hakkıyla eğlenemedim bu şarkıda. İçimde ukde kalmıştır. Hani dünya gözüyle bir kere daha kısmet olur inşallah bu şarkıyı dinlemek. :/

10) Byun Jin Sub - Wishes
Tam da bugün Taksim Tömer'deki Korece kursuna gitmiş ve hocalarımı görmüşken ne tesadüftür bu şarkı. Kurs zamanı hocamız bu şarkının sözlerini vermişti bize. Ezberleyin, sonra beraber okuruz diye. Ne kadar ezberlediğimiz tartışılır ama eğlenceli zamanlardı. Bu şarkı eski bir şarkı aslında. Abimiz izdivaç programındaymışçasına istediği kız modelinin kriterlerini saymakta, ardından da işte ben böyle bir kız istiyorum demektedir. :)

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top