Daha önce anlattığım Koreli Ünlülerin Türk Benzerleri! konusunun beklediğimden daha çok sevildiğini, okunduğunu görünce yazının hemen ardından yeni yazının hazırlıklarına başlamıştım. Bir kaç tane eksiğim vardı ne zamandır, baktım yenilerini bulacak gibi değilim. Ben de geçen konuda arkadaşların yazdıkları yorumlardan bir kaç kişiyi de ekleyerek yeni listeyi tamamladım. Geçen konuda da dediğim gibi birebir benzerlik beklemeyiniz benden canlar, çünkü mümkün değil. Buyrunuz efenim yepyeni, gıcır benzerlerle karşınızdayım! ^^

1) Bekir Aksoy - Siwon benzerliği. Siz aynı fikirde olur musunuz bilmem, ama benim acayip benzettiğim bir ikilidir bu abiler. Hani neredeyse VJ Bülent ve Jo Kwon benzerliği kadar benzetirim. Bekir Aksoy'u Doktorlar ya da Türk Malı dizisinde ne zaman görsem aklıma Siwon düşerdi. Allah sahiplerine bağışlasın, ya da bağışlanmıştır ben bilmiyorum, ikisi de dipçik gibi abiler. Boyları, posları, gülüşleri acayip benzemiyor mu?

2) Beren Saat - Min Yeong Park benzerliği. Şimdi hacı göz renklerini hiç işin içine katmayacaksınız. Yoksa tabi benzemez. Zaten bana uyandırdıkları hisle, imajlarıyla benzettiğim bir ikilidir. Aslında güldüklerinde yanaklarında oluşan o sıkılası şişkinliklerle de çok bağdaştırdığım iki güzelimizdir.

3) Cemil İpekçi - Hong Suk Chun benzerliği. İkisi de kendi ülkelerinde cinsel tercihlerini en cesurca yaşayan isimlerdir. Hong Suk Chun kadar bu tercihini göğsünü gere gere açıklayan bir kişiye daha rastlamadım ben Kore'de. Türkiye'de de bu konuda Cemil İpekçi geldi hemen aklıma. Tabi aklıma gelmesinde ikisinin de dazlak tarzlarının da büyük bir payı mevcut.

4) Serdar Ortaç - Kim Hyun Joong benzerliği. Şimdi baştan söyleyeyim bu benzerlik bana ait değil anacım. Hemen savunmaya geçmeyiniz lütfen. Çünkü biliyorum Kim Hyun Joong hayranları şu sıralar skandallardan dolayı çok hassaslar. Bu tespitin sahibi ise bir zamanlar TRT Okul kanalında Boys Over Flowers yayınlanırken Radi Hoca tiplemesidir. Radi Hoca'nın Hyun Joong'u görür görmez Serdar Ortaç la bu demesine ufaktan ben de içerlemiş, ama gülmüştüm de. :D

5) Can Güzarp - Cheon Ho Jin benzerliği. Demiştim ya benzerliklerin bir kaçını yorumlardan aldım diye, bu onlardan biri işte. Yoksa ben Türk aktörü hiç tanımıyorum esasen. Adsız olarak yorum atan bir arkadaşımızın tespiti sonucunda iki ismi de aratınca  cidden benzediklerini fark ettim. Tebrikler adsız arkadaşım! :)

6) Yeşim Ceren Bozoğlu -  Lee Young Ja benzerliği. Ben bu iki kadına da haksızlık edildiğini düşünüyorum. Özellikle Lee Young Ja, aslında çok güzel bir kadın olmasına rağmen tv showlarındaki erkeksi imajı nedeniyle sürekli şakalara malzeme ediliyor. Oysa ki onun için seçtiğim fotoğrafa bakarsanız nasıl şeker bir kadın olduğunu görürsünüz. Yeşim Ceren Bozoğlu için de zaman zaman aynı şeyi düşünüyorum. Mesela son olarak O Hayat Benim dizisinde bakımsız, fakir bir anneyi canlandırıyor. Ama aslında çok çok güzel bir kadın. Bu da bence kendisinin nasıl iyi bir oyuncu olduğunun kanıtıdır.

7) Hulusi Kentmen - Lee Soon Jae benzerliği. Hulusi Kentmen'i bilirsiniz, Türk sinemasının babacan fabrikatörü. Lee Soon Jae de benim için Hulusi Kentmen'in Kore sinemasındaki karşılığıdır. Dizilerde oynanan baba, dede karakterlerinin 3 tanesinden 2 tanesini bu adam oynar. Ve yüzleri çok benzemese de, insana verdikleri o babacan güven hissi bence birebir aynı. :)

8) Sinem Kobal - Nana benzerliği. Aslında Sinem Kobal ile başka bir ünlüyü benzetmiştim. Ama fotoğraf ararken Sinem Kobal'ın bu fotoğrafını inanılmaz derecede Nana'ya benzettim ve benzeri değiştirmeye karar verdim. Yüzleri, gözleri, dudakları, saçları, kaşları... hepsi çok benziyor kısacası.

9) Süheyl Uygur -Yoo Jae Seok benzerliği. Aslında Bir Alışveriş Delisinin Günlüğü :) nickli bir arkadaş geçen konuda yorum olarak Süheyl Uygur'un Lee Hwi Jae'ye benzediğinden bahsetmişti. Ama hem Lee Hwi Jae'yi yazmam, hem de Süheyl Uygur için başkasını bulmuş olmam nedeniyle bu benzerliğe yer vermedim. İkisinin de meslekleri aynı, eğlence programı sunuculuğu ve oyunculuk. Süheyl Uygur şu sıralar aktif olmasa da az mı Şahane Pazar'ı izlemek için pazar günü banyosundan kaçmaya çalışmadık. Yoo Jae Seok'u Running Man'de izlerken aklıma hep Süheyl Uygur'un o rengarenk takım elbiseleri geliyor. :))

10) Neslihan Atagül - Wang Hye Ji benzerliği. Yine Elif Seung Gi nickli başka bir arkadaşımızın tespitidir bu. Benzer fotoğraf çok fazla bulamadım, ama videolarını izlerseniz eğer daha çok benzeteceğiniz bir ikilidir. Elif arkadaşımızın da dediği gibi özellikle gülüşleri çok benziyor. :)

15 yorum Blogger 15 Facebook

  1. Can Güzarp - Cheon Ho Jin gerçekten çok benziyor ve bende Türk ünlümüzü tanımıyorum açıkçası...
    Bekir Aksoy - Siwon hiç yanyana düşünmemiştim ama haklısın onlardaki benzerlikte dudak uçuklatır :)
    Diğerleri de çok benziyor dediğin gibi bazıları yüzlerinden bazıları verdikleri hissiyattan :D

    YanıtlaSil
  2. Siwon geçenlerde kendisine Korean adrien brody demişti. Senin bu bekir aksoy benzetmeni görse ağzı açık kalır heralde =) Hiç aklıma gelmemişti ama yanyana görünce inanamadım cidden benziyolar yahu =)

    YanıtlaSil
  3. bende Neslihan Atagül'ü YG stajyeri Jennie Kim'e çok benzetirdim 😇

    YanıtlaSil
  4. gong hyo jin ile füsun kostak ı benzetirim bakarsanız sevinirim ve shin sung rok ile de teoman kumabaracıbaşına benzetirim genellikle sizcede benzemiyolar mı ? :D

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş bir paylaşım olmuş tskler.Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Yine süper bir yazı olmuş. Cemil İpekçi ye yüzde yüz katılıyorum. 😂Neslihan Atagül - Wang Hye Ji dediğin gibi videolardan izleyince daha çok ortaya çıkıyor benzerlikler :))

    YanıtlaSil
  7. İki postu da inceledim ve Çağatay Ulusoy & Joo Won görmeyi bekledim ama onları tek benzeten benmişim sanırım :) Benzettiğim birkaç kişi daha vardı. Onlar da aklıma gelirse yine rahatsız edebilirim. ^^ İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yillardir bunu bende söylüyorum sanirim sadace ikimiz benzetiyoruz 😊😊

      Sil
  8. Azra Akın ve Lee Yeon Hee'nin " Paradise Ranch" daki halini kıyaslarsan ne kadar benzediklerini görebilirsiniz bunun devamını getirirsen Azra Akın ve Lee Yeon Hee'i koy bence ama Lee Yeon Hee'nin o dizideki halinin olduğu fotoğrafla :D

    YanıtlaSil
  9. simge selçuk ve kim hee sun da çok benziyorlar birbirlerine

    YanıtlaSil
  10. bence "Can Güzarp" en (tek) benzer olan

    YanıtlaSil
  11. benim de Koreli ünlü şarkıcı ve oyuncu olan ... ile benzerliğim var. internette resimlerini görünce çok şaşırmıştım bu benzerliğe. kore'de yüksek lisans yapmak için dil çalışıyorum. inşallah gidebilirim. koreli bir ünlüye benzemek iyi bir şey mi acaba diye düşünüyorum. bir de korelilerin s line, x line, göz, boy, küçük yüz gibi takıntıları var onların istediği özellikleri de taşıyorum. hafif çekik badem gözlü olmam benzerliği arttıran neden. mono eyelid deniyor ingilizcede. isterseniz fotoğraf göndereyim siz de kararınızı söyleyin

    YanıtlaSil
  12. Ben Neslihan Atagül'ü hep Japon oyuncu Kitagawa Keiko'ya benzetirim hep. Bunu Araf filmindeki afişini görünce farketmiştim. Kara Sevda'da bir sahnesinde öyle bir açıyla çekmişler ki oradaki Neslihan mı Keiko mu ayırt edememiştim.
    Ekin Koç'u Flower in the Prison dizisinde oynayan Choi Tae-Joon'a benzetirim.
    Bir de Defne Joy Foster'ı yan karakterlerde oynayan Jeon Mi-Sun'a çok benzetirim.

    YanıtlaSil
  13. Ben Neslihan Atagül'ü Jennie'ye benzetiyorum. Yüz hatları, kaşları falan benziyor bence.

    YanıtlaSil
  14. Bence Neslihan Atagül park shin hye ye daha çok benziyor

    YanıtlaSil

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top