Bugün açılışta ben de yer aldım. Daha önce gitmemiştim oraya da gerçi ama Sopung Restoran’ın hemen yanında yer alıyormuş. Topkapı – Ulubatlı metro istasyonuna 5 dakika uzaklıkta yer alıyor. Sadece et lokantası şeklinde düşünülmüş. Menüde sadece et ile ilgili yemekler yer alıyor. Bugünkü açılışta ikram epey çeşitliydi. Çok büyük olmasa da şirin bir mekan ben çok ısındım. Menüyü de çektim sizler için gitmek isterseniz fiyatları şu şekilde. Bugün bir de Kanal7’nin bir röportajı çekilecekti, lakin kalabalık yeni bir grup geleceği için kalkmak durumunda kaldık oraya şahit olamadım. Soran bir arkadaş olmuş yemekler helal mi rahatça gidebilir miyiz diye. Evet restorantın Helal sertifikası mevcutmuş. Gidip hapur hupur yiyebilirsiniz gönül rahatlığıyla. :)



0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top