Bundan 3 yıl önce 2013 yılında twitterda bir tage katılmıştım. En çok eğlendiğim tagdi belki de. #KoreDizileriTürkçeOlursa . Şimdi bile yazsanız o zamanki twitleri okuma şansınız vardır. Gençlerimizin ne kadar yaratıcı olduğunu o zaman bir kere daha anlamıştım. Dün aklıma geldi o tag yine. Dedim ben bunu yazmalıyım. Ne mi yaptım? İndim twitterda en gerilere buldum attığım twitleri. İşte size yazdıklarımdan bazıları;

Sweet 18 - Liselim
Tamra, The Island - Adalardan Bir Yar Gelir Bizlere
Dr. Jin -Doktor Civanım
Lie To Me - Yılandan Korkmam Yalandan Korktuğum Kadar
My Girlfriend is a Fox with Nine Tails - Sıskalar da Sinsi Olur Derler Büyüklerimiz
My Girl - Helalimsin
Rooftop Prince -Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasınlar
Coffee Prince -Kahvenin Kırk Yıl Hatrı Vardır
The King 2 Hearts - Padişahım Çok Yaşa
Big - Büyümüş de Küçülmüş
Arang and the Magistrate - Ruhsar Sezon 2
To The Beautiful You - Ben Güzelden Anlarım
Reply 1997 - Geçmişe Mazi Derler
A Gentleman's Dignity - Delikanlıyık Allah'ın Adamıyık

Canım bu tagi yeniden hortlatmak istiyor. Çok güzel olmaz mı? :D #KoreDizileriTürkçeOlursa

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top