1) After School - Bang!
After School şarkıları listemde çok sık yer almaz. Lakin eski bir kaç şarkısını deli gibi dinlediğim günler vardı. Yeni şarkılarını çok bilmem, dinlemem. Bu şarkı gibi efsaneleşmiş şarkıları bana kafi geliyor. Bandocu kız konseptli klibiyle gümbür gümbür coşturmaktadır dinleyiciyi. :)

2) Brave Girls - Why So Often
Bu grubun dinlediğim tek şarkısıdır. Nereden buldum, listeme nasıl girdi hiç hatırlamıyorum. Şarkıyı çok severim, ama ne adını ne grubunu bilirdim. Listeye girince adını öğrenme zorunluluğu doğdu doğal olarak. Demek ki emeklerine biraz daha saygı göstermeliymişim.

3) miss A - I Don't Need a Man
Music Bank'te kızlardan en çok dinlemeyi istediğim şarkı buydu. Hepsi olmasa da şarkının bir kısmını söylediler, o yüzden mutluyum. :) Her genç kızın mp3'ünde, telefonunda vs. bulunması gereken değerli bir şarkıdır kendileri.

4) FT Island - Thunder
Hani eski listelerde bahsetmiştim. İlk hayranlık dönemlerimde şarkı yokluğundan kusana kadar FT Island şarkılarını dinlerdim diye. Ahanda tam o şarkılardan biri. Artık ezberlemeyi geçtim benliğimin bir parçası olmuş bir şarkıdır. Klibindeki hikaye de yürek parçalar ona göre. ;)

5) Kara - Rock You
Kara'nın en sevmediğim şarkısıdır. Ama yine de yeni kız grubu şarkılarından daha çok severim o da bir gerçek. Klibi bir izlerseniz, kızlara nasıl zorla aegyeo yaptırdıklarını görebilirsiniz. Halbu ki Kara'yı az çok tanıyan bilir, bu kızlar şirinden çok karizmatiktir.

6) Lee Jung Hyun - Vogue Girl
Yine zamanında çok meşhur olmuş, yeni Kore hayranlarının hiç dinlememiş olabileceği bir şarkı daha. Ben ilk bir tv programında denk gelip indirmiştim. Aslında öyle kalitesi olan bir şarkı da değildir. Ama dinletmiştir kendini bir şekilde. Ben de çok dinlemiştim, ama şimdi çok katlanamıyorum açıkçası, mp3'te ne zaman çıksa değiştiriyorum. :D

7) Secret - Talk That
Özellikle son bir haftadır çok sık dinlediğim bir şarkıdır. Sözleri aşırı iyidir, müziği de fevkaladenin fevkindedir. Bulursanız mutlaka şarkıyı dinlemeden sözlerine de bir bakın. O zaman daha anlamlı gelecektir şarkı size.

8) Bigbang & Kim Tae Hee - Ice Cream Phone CF
İlk kez bir reklam müziği listeye girdi. Ben de şaşırdım. :D Çok şeker olduğu için indirip dinlemeye başlamıştım. Sonra da listemden silmeye kıyamamıştım. Öylece şarkı kategorisinde kaldı bu şirin reklam müziği. :)

9) f(x) - La Cha Ta
Bir ara bu grubu hiç ama hiç sevmezdim. Şimdi biraz daha pozitif baktığım doğrudur. İşte o hiç sevmediğim zamanlarda bile bu şarkıyı dinlerdim. Düşünün yani... Şarkı çok güzel, haksızlık edemem, yiğidi öldür hakkını yeme.

10) Bang Yong Guk & Yang Yoseob - I Remember
Sadece şunu söylesem yeter aslında. Bu listedeki en ama ennn iyi şarkıdır. Çüş abi ya bu kadar iyi olmamalı bu şarkı deseniz bile işe yaramaz. Çok iyi! Klibiyle beraber dinlerseniz, sizi bambaşka diyarlara götürür. Bildiğin kaptırıyorsun duruma kendini. :)

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top