Çalışma hayatına gireli beri yazamıyorum. Ama bu konu için minnak bir zaman ayırmak istedim kendime. "Forever Alone" felsefesini benimsemiş ve en büyük önderlerinden biri olan şahsımın bu günü ülke genelinde törenlerle kutlama isteğinin önünü alamıyorum. Sevgililer gününü en cıvığından kutlayan sevgi pıtırcığı çiftleri görüp kendime bugünü bir teselli olarak görüyorum. Evet canlar çok uzattım girişi sanırım. Bugün 14 Nisan yani Black Day olarak anılan Kara Gün!!!


Her ne kadar yine Kore tarafından ticari amaçlarla uydurulan bir gün olsa da ben bu duruma ufaktan göz yumuyorum. Niye 14 Nisan dediğinizi duyar gibiyim. Malum 14 Şubat dünya genelinde sevgililer günü. Kore'de de sevgililer günü lakin, ufak bir farkla. Bu gün sadece kızlar erkeklere hediye almakta. Erkeklerin kızlara hediye aldığı gün de daha önce anlattığım 14 Mart'taki White Day olarak düşünülmüş. E herkes birbirine hediye aldı yalnızların başı kel mi denilerek de bir sonraki ay da yalnızlar günü olsun madem denilmiş. 14 Nisan da bizim gibilerin günü olmuş.


Bugünde 14 Şubat ya da 14 Mart'ta olduğu gibi kimse birbirine hediye almıyor. Talih yüzüne gülmemiş arkadaş gidiyor kendi kendine jajangmyeon ısmarlıyor ve oturup afiyetle yiyor. Yerken de eriştenin siyahlığına bakıp makus talihini düşünüyor. Jajangmyeon ne ola ki diyen varsa şöyle açıklayayım. Bir tür eriştedir, ama sosu siyah soya fasulyesinden yapıldığından bu güne uygun siyah bir görüntüsü vardır.


0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top