Çok yoğun bir dönemde olsam da K-Pop listelerini yazmasam olmazdı tabi ki. Malumunuz Abnormal Summit programının Türk versiyonu olan Elin Oğlu programında Yapım Asistanı olarak çalışmaktayım. Koşuşturmalar arasında blogumu özlediğimi fark ettim cidden. Oysa ki bir sürü yazı konusu var aklımda. Boş zaman bulduğum ilk an yazacağım birer birer hepsini. :) Şimdilik sizleri karışık moddaki media playerımın seçtiği şarkılarla baş başa bırakıyorum. cut! ^^

1) Super Junior - A- CHA
Her Super Junior şarkısına ayrı bir aşkla yaklaşırım. Ama bu şarkıya çıktığı ilk günden beri ısınamadım. Ama inadına da mp3 playerımda zırt pırt karşıma çıkar bu şarkı. Klibiyle dinleyince bir nebze daha çekilesi oluyor. Ama yine de şarkı olarak benden sınıfta kalmıştır maalesef.

2) Chae Yeon - Shake
Şarkıyı da şarkıcıyı da yeni hayran olan arkadaşlarımız pek bilmez. Hayranlık tarihinde eski bile sayılabilir. Ama bir zamanlar varyete showların ağzına pelesenk olmuş bir şarkıdır. Ben de o sayede tanımıştım zaten. Daha sonra şarkıyı söyleyen ablamızı tanıyım pek sevdim. Ama itiraf etmeliyim klip çok eften püften olmuş.

3) JYP - You're The One
Evveeeet geldik sıraya JYP babamıza. JYP denilince bir "Babaaa büyüksün!" nidası kopuyor ta içerimden. K-Pop camiasında var mı böyle büyük bir şirkete sahip olup da böylesine şarkı söyleyebilen bir adam. Yetmiyor bir de şarkılar yazıyor. O da yetmiyor bir de dans ediyor. Üstelik çoğu koreografi de kendisine ait. Yakışıklı olmayabilir ama karizması taşan bir babamızdır. Hani eğer ki Allah nasip ederse JYP'yi canlı dinlemek nasip olursa bir tek bu şarkısına bile razıyım.

4) CN Blue - Love
Şirketlerinin FT Island'a yaptıkları haksızlıkları duyup duyup bu gruba fazla ilgi göstermemem gerektiğini düşünüyorum hep. Halbuki çocukların bir suçu yok. Lakin şirketlerinin bu pozitif ayrımcılığına da tepki gösterdiklerine de ben henüz rastlamadım. Umarım FT Island şu şirketten kurtulur da insan gibi değerini bilen bir şirketle anlaşırlar en kısa zamanda. Neyse geçelim o konuyu. Şarkı benim ennn çok dinlediğim CN Blue şarkısıdır. Dinlemesi keyiflidir. :)

5) Boom feat Gaeko - Let Me Play
Boom bu şarkıyı askerden döner dönmez çıkarmıştır. O yüzden uzun süren MC Boom özlemime biraz su serpmiştir. Şarkılarını çok dinlemezdim ama sunuculuğunu o kadar özlemiştim ama şarkısını bile baş tacı edip tekrar tekrar dinlemiştim. Karakter olarak benim ideal tipime çok yakın bir şahıstır. Şarkı da coşmak isteyenler için gayet uygundur.

6) Nuest - Hello
Bu şarkıyı Nuest'ten canlı dinlemiş biri olarak performansın her saniyesini aklıma kazıdım. Ve ne zaman şarkı çalsa flashbacklerle tekrar o ana dönüyorum ve sanki yeniden yaşıyorum o güzel dakikaları. Ağzını yediklerim pek tatlıydılar yahu!. :)

7) Boa - Destiny
Böyle şarkıları paylaştıkça yaşlandığımı hissediyorum. Aslında sanki daha dün ilk kez dinlemişim gibi. Lakin yıllar geçmiş üstünden.  Bu şarkı benim ilk dinlediğim Korece şarkılar arasındadır. Bir ara dinlemekten kusma noktasına gelmiştim. Çünkü o zamanlar şimdiki gibi Korece şarkılara çok rahat ulaşılamıyordu ya da bugünkü gibi çok yaygın değildi. Bulabildiklerimde yetinmeyi seçtiğim zamanlardan kalma bir şarkıdır. Çok anım vardır bu şarkıya dair.

8) Trouble Maker - Now
İlk dinlediğimde yok olmamış dediğim, ama zamanla beni etkisine alan bir şarkı olmuştu. Trouble Maker çok iyi düşünülmüş bir olay cidden. İkilinin seksilikleri bu kadar uyum sağlar yani. İlk şarkılarından sonra bundan iyisi gelmez diye düşünmüştüm, ama çok şükür ki beni yanıltmayı başardılar.

9) U Kiss - Am I That Easy
Ben bu şarkıyı Manmanhani diye biliyordum. Ama listeye böyle yazmayayım diye İngilizce adını da öğrenmiş oldum. Benim U Kiss'i tanıma şarkımdı yanlış hatırlamıyorsam. Bana böyle de bir grup varmış yahu dedirttiğini hatırlıyorum. Şimdi U Kiss grubundan ayrılmış bazı üyeler de bu klipte mevcuttur. O yönüyle belki de biraz daha sevilesidir.

10) Kara - Pretty Girls
Şimdi bu tarz sevgi pıtırcığı şarkıları duyar duymaz koşarak uzaklaşıyorum. Ama bir zamanlar böylesine işin içine edilmemişti. Şirinlik de dozundaydı, seksilik de. İşte o dozunda olduğu yıllarda şirin bir kız grubunun şirin bir şarkısına kucak açmıştım ben de. Hala bile. çok sık olmasa da dinlerim bu şarkıyı.

0 yorum Blogger 0 Facebook

Yorum Gönder

 
Cadı Kazanı © 2013. All Rights Reserved.
Top